فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۰۶۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ملی

شرایط دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی با نرخ سود 23 درصد به سپرده‌گذاران این بانک که رتبه اعتباری B ،A یا C دارند، پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

تمامی کارمندان و اشخاصی که حقوق و مزایای خود را از طریق حساب قرض الحسنه خود در بانک ملی دریافت می‌کنند، از مشمولان دریافت طرح تسهیلاتی بدون ضامن این بانک هستند. سقف مبلغ این وام بر اساس اعتبارسنجی وام‌گیرنده، حداکثر 50 تا 100 میلیون تومان و نرخ سود آن نیز 23 درصد اعلام شده است.

شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک ملی

متقاضی دریافت این طرح باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک ملی، دارای رتبه اعتباری B، A یا C از سوی بانک مرکزی و همچنین گواهی کسر از حقوق برای ارائه به بانک و ضمانت باشد تا بتواند برای ثبت‌نام و دریافت وام اقدام کند.

مبلغ هر قسط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی چقدر است؟

وام‌گیرنده پس از دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات کارت اعتباری، باید با احتساب 23 درصد سود طی 36 ماه در هر قسط ماهانه مبلغ سه میلیون و 205 هزار تومان به بانک ملی بپردازد. پس از اتمام زمان بازپرداخت اقساط نیز مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به 153 میلیون تومان می‌رسد.

این طرح شامل هزینه‌های جانبی به مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان نیز بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک ملی است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.