فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۳۴۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک سرمایه

همه چیز درباره وام 500 میلیون تومانی بانک سرمایه

وام 500 میلیون تومانی بانک سرمایه در طرح نسیم مرابحه ویژه اشخاص حقوقی سپرده‌گذار در این بانک است و سقف این مبلغ برای حقیقی‌ها به 200 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش تجارت نیوز،

تسهیلات نسیم مرابحه مختص اشخاصی است که در بانک سرمایه حساب کوتاه‌مدت عادی افتتاح کرده و مبلغی را تحت عنوان سپرده در آن قرار داده‌اند. سقف این تسهیلات برای اشخاص حقیقی 200 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 500 میلیون تومان اعلام شده است.

وام 500 میلیون تومانی بانک سرمایه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

متقاضیان دریافت وام نسیم مرابحه که شامل اشخاص حقیقی و حقوقی هستند، باید اقدام به افتتاح حساب کوتاه‌مدت عادی در بانک سرمایه کنند و با ایجاد میانگین حساب حداقل یک ماهه، برای ثبت‌نام و دریافت این تسهیلات به شعب این بانک مراجعه کنند. البته وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد و وام‌گیرنده می‌تواند در رقم آن تغییر ایجاد کند.

بانک سرمایه همچنین برای طرح نسیم مرابحه نرخ سود را 16 درصد و مدت زمان بازپرداخت را حداکثر 48 ماه تعیین کرده است. ضمانت‌های لازم برای توانایی پرداخت اقساط نیز از طریق اعتبار شغلی و ارائه جواز و پروانه کسب امکان‌پذیر است.

قابل ذکر است که عدم بدهکاری متقاضی به بانک و نداشتن چک برگشتی از جمله شرایط و مقررات بانک سرمایه برای پرداخت تسهیلات نسیم مرابحه است.

ارزش هر قسط وام نسیم مرابحه بانک سرمایه چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف وام به ارزش 200 میلیون تومان، نرخ 16 درصدی سود و بازپرداخت 48 ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط به بانک سرمایه مبلغ پنج میلیون و 668 هزارتومان پرداخت کند. درپایان مدت سررسید نیز رقم معادل با سود 16 درصدی 72 میلیون تومان محاسبه می‌شود که این یعنی وام‌گیرنده درمجموع مبلغ 272 میلیون تومان را به بانک سرمایه باز خواهد گرداند.

طرح نسیم مرابحه بانک سرمایه شامل 200 هزارتومان هزینه‌جانبی بابت تشکیل پرونده در بانک و طی شدن مراحل اعتبارسنجی متقاضی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.