فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۱۴۹۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۳/ فروکش هیجان انتخابات در تالار شیشه‌ای

شاخص کل بورس پنج هزار و ۱۳۴ واحد افت کرد/ شاخص هم‌وزن ۰.۱۱ درصد افزایش یافت/ ارزش معاملات خرد به ۵،۱۸۵ میلیارد تومان رسید / حجم معاملات خرد ۹.۹ میلیارد برگه سهم شد / ۴۵۳ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد

پایان بورس امروز 18 تیر 1403/ فروکش هیجان انتخابات در تالار شیشه‌ای

معاملات بازار سهام پس از دو روز هیجانی تحت تاثیر از انتخاب مسعود پزشکیان، امروز به روند نزولی خود بازگشت. این روند در حجم و ارزش معاملات نیز دیده شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاملات بورس امروز به نحوی بسته شد که شاخص کل در خلاف جهت کندل روز معاملاتی گذشته بسته شد. به طوری که در پایان بورس امروز، شاخص کل با کاهش پنج هزار و 134 واحدی که معادل 0.23 درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 221 هزار واحدی ایستاد.

در طرف دیگر اما قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام افزایش پیدا کرده است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز 804 واحد که معادل 0.11 درصد این شاخص است افزایش ارتفاع داد و به سطح 710 هزار واحد رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را 9.9 میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را پنج هزار و 185 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

18 تیر

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام، مانند روز معاملاتی گذشته، امروز منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود 453 پول حقیقی از بازار سهام خارج شده است. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد اینکه تا لحظه تنظیم این گزارش حدود 78 میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. 

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.