فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۷۲۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

پایان بورس امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۳/ حمایت ۲ میلیونی از دست رفت!

پایان بورس امروز 22 مرداد 1403/ حمایت 2 میلیونی از دست رفت!

پایان بورس امروز با ریزش بیش از چهار هزار واحدی شاخص کل همراه شد و به این ترتیب، نماگر بورس، حمایت مهم دو میلیون واحدی را از دست داد.

به گزارش تجارت نیوز،

پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که افت شاخص کل به زیر سطح دو میلیون واحدی، موج ناامیدی سهامداران را تقویت کرد. اگرچه سازمان بورس با اعمال محدودیت یک درصدی دامنه نوسان تلاش کرده است از ایجاد صفوف فروش جلوگیری و هیجانات را کنترل کند اما موج فروش سهام امروز هم ادامه یافت و شاخص کل را از خط حمایت دو میلیونی پایین راند.

پایان بورس امروز 22 مرداد 1403

به این ترتیب امروز شاخص کل بورس با افت چهار هزار و 722 واحدی، معادل 0.24 درصد پایین رفت و در سطح یک میلیون و 998 هزار و 653 واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن نیز امروز با کاهش 846 واحدی، معادل 0.13 درصد افت کرد و در ارتفاع 633 هزار و 706 واحد متوقف شد.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی امروز به 3.6 میلیارد برگه سهم رسید که با ارزش هزار و 720 میلیارد تومان معامله شدند.

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی، امروز هم منفی شد و بازار با خروج 540 میلیارد تومانی پول حقیقی روبرو شد. در همین حال، صندوق‌های درآمد ثابت نیز 725 میلیارد تومان پول حقیقی را از دست دادند.

به این ترتیب سومین روز معاملاتی هفته در حالی به پایان رسید که 83 درصد از نمادهای بازار منفی بودند و ارزش صفوف فروش به هزار و 308 میلیارد تومان رسیده بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.