فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۳۴۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳/ بازار سهام متعادل می‌شود؟

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 23 مهر 1403/ بازار سهام متعادل می‌شود؟

بازار سهام با پشت سر گذاشتن دو روز پرافت و خیز به میانه هفته رسیده است. آیا بازار سهام متعادل می‌شود؟ آیا برابرشدن صفوف خرید و فروش به معنای از بین رفتن هیجان فرار از بازار سهام است؟

به گزارش تجارت نیوز،

بازار سهام در حالی به نیمه هفته رسیده که یک روز پرجنب و جوش را در سایه نوسان سه درصدی پشت سر گذاشته اما در روز یکشنبه با افت هیجان روبرو شده و در جا زده است. 

بررسی صفوف خرید و فروش سهام نیز حاکی از تعادل میان عرضه و تقاضاست و از تعداد نمادهای منفی بازار کاسته شده است. اگرچه در این میان خروج پول حقیقی هنوز ملموس است و حجم و ارزش معاملات خرد حتی به هفته اول مهرماه هم نرسیده است.

با این حال، بازیگران بازار امیدوارند با فروکش هیجانات در بستر بازار سرمایه، معاملات وارد فضای متعادل‌تر و تراز پول حقیقی بالاخره مثبت شود. کارشناسان بازار سرمایه نیز تاکید می‌کنند که بهتر است سازمان بورس همین روال افزایش دامنه را تا رسیدن به دامنه 6 درصدی ادامه دهد تا بازار سهام دوباره روی ریل خود قرار گیرد.

بر همین اساس به نظر می‌رسد بازار سهام در روز میانی هفته نیز با احتیاط حرکت کند، خریداران از فرصت‌های خرید بهره‌مند شوند و فروشندگان بتوانند از صفوف خروج آزاد شده و سهام خود را نقد کنند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.