فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۸۶۱

لیندسی گراهام کیست که گفته ایران را باید بمباران کرد

لیندسی گراهام کیست که گفته ایران را باید بمباران کرد

لیندسی گراهام (Lindsey Graham) یک سیاستمدار و وکیل آمریکایی است که در حال حاضر به عنوان سناتور ایالات متحده از ایالت کارولینای جنوبی خدمت می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز،

لیندسی گراهام (Lindsey Graham) یک سیاستمدار و وکیل آمریکایی است که در حال حاضر به عنوان سناتور ایالات متحده از ایالت کارولینای جنوبی خدمت می‌کند. او از حزب جمهوری‌خواه است و یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در سیاست آمریکا به شمار می‌رود.

لیندسی گراهام در سال 1955 در شهر سنترال، کارولینای جنوبی به دنیا آمد. او پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه کارولینای جنوبی و دانشکده حقوق آن، به عنوان وکیل شروع به کار کرد. او در ارتش هوایی ایالات متحده به عنوان قاضی نظامی خدمت کرده و همچنین به عنوان وکیل مدافع در دادگاه‌های نظامی فعالیت داشته است.

گراهام برای اولین بار در سال 1995 به عنوان نماینده‌ای از ایالت کارولینای جنوبی به مجلس نمایندگان ایالات متحده انتخاب شد و تا سال 2003 در این سمت باقی ماند. از آن زمان تا کنون، او به عنوان سناتور ایالات متحده از این ایالت خدمت می‌کند.

لیندسی گراهام به خاطر مواضع محافظه‌کارانه‌اش شناخته شده است و در بسیاری از مسائل سیاسی مهم ایالات متحده، از جمله سیاست خارجی و دفاعی، نقش فعالی ایفا کرده است. او همچنین به عنوان یکی از حامیان قوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، شناخته می‌شود، اگرچه در برخی موارد نیز از او انتقاد کرده است.

گراهام در طی دوران کاری‌اش در سنا، به عنوان رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا نیز خدمت کرده و نقش کلیدی در بررسی و تأیید قضات فدرال و همچنین دیگر مسائل قضایی ایفا کرده است.

بمباران ایران

لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه که به اظهارات افراط گرایانه خود شهرت دارد امروز در گفتگو با ای بی سی نیوز و در یاوه گویی جدید خود ایران را مسئول هلاکت اسرای صهیونیست در غزه معرفی کرد.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، گراهام در این باره گفت: دولت بایدن باید ایران را پاسخگو و مسئول جان اسرای صهیونیست در غزه کند به طوری که در صورتی که این اسرا جان خود را از دست بدهند، پالایشگاه‌های ایران هدف قرار گیرد.

این گزافه گویی ها درحالی مطرح می‌شود که اکنون رژیم صهیونیستی و آمریکا به شدت نگران پاسخ تهران به ترور اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.