فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۲۵۹۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

رکورد قیمتی میم کوین په په شکسته شد! / دلیل رشد ۲۷ درصدی چیست؟

رکورد قیمتی میم کوین په په شکسته شد! / دلیل رشد 27 درصدی چیست؟

میم کوین په په روز گذشته رکورد قیمتی جدیدی را به دلیل شایعات تایید صندوق‌های ETF اسپات اتر ثبت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، میم کوین په په (PEPE) که بر پایه شبکه اتریوم است، در شبانه روز گذشته، موفق به رشد 27 درصدی شده است. بر اساس نظر تحلیلگران بازار، دلیل این رشد، احتمال تایید صندوق‌های اسپات اتر در ایالات متحده آمریکا است. په په در زمان نگارش این گزارش، در حدود 0.00001387 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته، بیش از 23.48 درصد رشد کرده است. رشد قیمتی په په در شبانه‌روز گذشته، این میم کوین را در صدر رشد قیمتی میان میم کوین‌های بازار قرار داده است.

e472837d-e45a-49de-8ff2-01dc57620727-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

بازار در انتظار خبر تایید صندوق‌های ETF اتریوم

در کنار رشد میم کوین په په، اتر نیز در دو روز گذشته با رشد 23.28 درصدی، به قیمت 3785 دلار رسیده است و احتمال افزایش مجدد قیمت آن، در صورت تایید ETFهای اتریوم از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، وجود دارد. این کمیسیون تا پایان روز بیست و سوم مه، فرصت اعلام نتیجه درباره پذیرش یا عدم پذیرش این صندوق‌ها را دارد. هر تصمیمی که این کمیسیون تا فردا بگیرد، می‌تواند تاثیر بزرگی در صنعت ارز دیجیتال بگذارد. 

نظر معامله‌گران بازار ارز دیجیتال درباره میم کوین په په

متیو هایلند، یکی از معامله‌گران بازار ارز دیجیتال، دراین‌باره نوشت: «په په احتمالاً بهترین بازدهی در میان میم کوین‌ها را در صورت تایید این خبر، خواهد داشت.» همچنین یکی دیگر از معامله‌گران بازار ارز دیجیتال به‌ نام پلازما باور دارد مسیر صعودی این میم کوین ادامه‌دار خواهد بود، مگر در بازه‌های کوتاه و پرنوسانی که در طی مسیر خواهد داشت. از نظر این معامله‌گر، قیمت این میم کوین تا چند هفته آینده حدود دو سه برابر خواهد شد. 

در این بین، سود باز (OI) میم کوین په په که تمام ارزش قراردادهای آینده په په را در صرافی‌های ارز دیجیتال اندازه می‌گیرد، با رشد 40 درصدی مواجه شده و در شبانه‌روز گذشته به 172.96 میلیون دلار رسیده است. رشد سود باز معمولاً نشانگر این است که معامله‌گران اطمینان بیشتری برای ورود به معاملات آتی در ارزهای دیجیتال دارند. 

در زمان نگارش این گزارش، ارزش بازار این میم کوین برابر با 5 میلیارد و 731 میلیون دلار است و حجم معاملات آن در شبانه‌روز گذشته، بیش از چهار میلیارد و 248 میلیون دلار بوده است. بالاترین قیمتی که این میم کوین محبوب تاکنون به‌ آن دست یافته است، سطح 0.00001422 دلار بوده است. میم کوین این رکورد قیمتی را حدود 20 ساعت گذشته به‌ ثبت رسیده است. 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد؛ همچنین با توجه به نوسانات بالای قیمتی در این بازار لازم است قیمت‌ها در لحظه بررسی شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.