کد مطلب: ۸۹۷۸۱۱

تاریخ ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی در تهران اعلام شد

تاریخ ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی در تهران اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین الدین» ویژه استان تهران خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قدرت اله شفیقی از ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین الدین» ویژه استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و با هدف جذب نیروهای جوان، متخصص و انقلابی با رویکرد تحول خواهی و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره‌وری در سرمایه‌های انسانی، تعداد 200 سهمیه با پیگیری استاندار تهران به این استان از سوی سازمان اداری و استخدامی  اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در تشریح جزئیات بیشتر این آزمون تصریح کرد: در مرحله اول، تعداد 120 سهمیه پس از برگزاری جلسات تخصصی بین 9 دستگاه استان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل امور اقتصاد و دارایی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توزیع و به تایید شورای راهبری توسعه مدیریت استان نیز رسیده است.

وی عنوان کرد: این آزمون همزمان با  19 استان در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در تاریخ 31 فروردین ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

معاون استاندار تهران بیان کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir می‌توانند از تاریخ 25 بهمن ماه سال 1402  نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و تا تاریخ دهم اسفندماه سال 1402 و با رعایت شرایط احراز، ثبت‌نام کنند.

دبیر شورای اداری استان تهران گفت: کارت ورود به جلسه در تاریخ 28 فروردین‌ماه سال 1403 در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران اظهار کرد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان پنج برابر ظرفیت انتخاب و پس از انجام ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی و همچنین مصاحبه تخصصی به استخدام دستگاه‌های دولتی مورد اشاره درخواهند آمد.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.