کد مطلب: ۹۰۶۰۳۶

آمریکا پیش از حمله موشکی به اسرائیل چه پیامی به ایران داده بود؟

آمریکا پیش از حمله موشکی به اسرائیل چه پیامی به ایران داده بود؟

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به جزئیات پیام‌های تبادل شده میان ایران و آمریکا در روزهای گذشته گفت: این تبادل پیام‌ها در چارچوب اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بود و ایران از هیچ طرفی برای دفاع از حق ذاتی مشروع خود اجازه نمی‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری درباره پیام‌های تبادل شده میان ایران و آمریکا در روزهای گذشته، گفت: پیام‌هایی که در بازه زمانی اخیر ردوبدل شدند، درباره اقدام ماجراجویانه رژیم صهیونیستی علیه مقر دیپلماتیک سفارت ایران در دمشق بود. انتظار این بود دولت آمریکا براساس تعهد کشورها به مقررات بین‌المللی و کنوانسیون وین، اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کند. اما دولت آمریکا کاملا برعکس این موضوع عمل و از محکوم کردن این عملیات اجتناب کرد. ضمن اینکه مانع تصویب بیانیه شورای امنیت درباره محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی شد. چنانچه چراغ سبز آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی جرأت اقدام علیه مقر دیپلماتیک ایران را نداشت. مسئولیت آمریکا درباره این اقدام یک مسئولیت تفکیک‌ناپذیر است.

وی افزود: این تبادل پیام‌ها در چارچوب اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بود و ایران از هیچ طرفی برای دفاع از حق ذاتی مشروع خود اجازه نمی‌گیرد.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.