کد مطلب: ۸۹۹۹۷۲

روحانی را به خاطر شجاعتش ردصلاحیت کردند

روحانی را به خاطر شجاعتش ردصلاحیت کردند

محمود واعظی گفت که حسن روحانی را به خاطر شجاعتش ردصلاحیت کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز،بخش هایی از گفت و گوی واعظی را در ادامه می خوانید:

 

 اعتقادمان بر این است که برای تحول در کشور، اصلاح و تغییر هیچ راهی غیر از مشارکت بالای مردم وجود ندارد. مشارکت بالای مردم، مشارکت در امور سرنوشت خودشان است. از طرف دیگر شورای نگهبان، وزارت کشور، دولت و همه این‌ها باید زمینه‌ای فراهم کنند تا مردم به آینده‌شان امیدوار باشند و بدانند که اگر رأی دهند و بیایند، صندوق رأی می‌تواند همه مسائل را حل کنند.

در حال حاضر در نظرسنجی‌ها میزان مشارکت بسیار پایین است. در کل کشور حدود ۳۰ درصد است، امیدواریم شرایط خوبی را به وجود بیاورند اما شورای نگهبان آن کاری که باید می‌کرد را نکرد.

خیلی از کسانی که می‌توانستند در انتخابات بیایند و مردم را سر صندوق‌های رأی بیاورند، الان نیستند. امیدوارم فضای مناسبی به وجود بیاید و مردم بیشتر بیایند.

درباره ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان؛ به نظر من خیلی اتفاق عجیبی است، در مجلس خبرگانی که از حالا معلوم است اکثریت آنها یک تفکر را دارند، سه تا چهار تفکر غیر از خودشان را هم نپذیرفتند. قطعا آقای روحانی را به خاطر صلاحیت علمی و موضوعات تخصصی رد نکردند، بلکه به خاطر شجاعت و حرف‌های سیاسی که حرف‌های مردم است، رد کردند.

 

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.