فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۶۳۲۹

زمان مناظرات انتخاباتی تغییر می‌کند؟

زمان مناظرات انتخاباتی تغییر می‌کند؟

رئیس سازمان صدا و سیما درباره هم زمانی برنامه جشن غدیر با آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:تمام تلاش خود را کرده‌ایم که تا حد امکان این محدودیت‌ها را در نظر بگیریم در نهایت جدول اعلام شده به نظر نمی‌رسد تغییری در زمان مناظرات اتفاق بیفتد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمه خبرنگاران درباره نام بردن نامزدها از اشخاص غایب در مناظرات انتخاباتی گفت:  قانون انتخابات مشخص کرده و وظیفه کمیسیون تبلیغات هم این است اگر حین برنامه‌های زنده توهین یا مطلب خلافی درباره شخص غایبی گفته شود، کمیسیون تبلیغات زمانی را به آن شخص اختصاص خواهد داد تا در مدت زمانی که قانون تعیین کرده از خود دفاع کند.

وی درباره هم زمانی برنامه جشن غدیر با آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فشرده بودن زمان تبلیغات و برگزاری مناظرات در هفته دوم و مناسبت هایی که با آن روبرو هستیم کار را یک مقدار سخت کرده است تمام تلاش خود را کرده ایم که تا حد امکان این محدودیت ها را در نظر بگیریم در نهایت جدول اعلام شده به نظر نمی‌رسد تغییری در زمان مناظرات اتفاق بیفتد.

جبلی یادآور شد: روز آخر روز سه شنبه است و روز قبل از سکوت انتخاباتی را برنامه مناظره نداریم، در دوره های قبل هم نداشتیم تنها زمانی که باقی می ماند روز ما قبل از روز سکوت انتخاباتی بود یعنی سه شنبه که روز عید غدیر هم هست برنامه هم به گونه ای تنظیم شده که مناظره شب برگزار می شود و تداخل زمانی مستقمی با برنامه ای که برای جشن غدیر درنظر گرفته شده ندارد.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره اینکه آیا ممکن است ساز و کاری باشد که مردم هم از جشن استفاده کنند و هم مناظره را ببینند، گفت: این کار شدنی است می تون انجام داد به دستگاه‌های متولی برگزاری هم توصیه می کنیم این کار را انجام دهند.

 

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.