فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۰۷۸۳

سعید جلیلی بعد از رأی دادن: منتخب مردم مورد احترام و رئیس جمهور همه کشور است/ همه باید به او کمک کنند

سعید جلیلی بعد از رأی دادن: منتخب مردم مورد احترام و رئیس جمهور همه کشور است/ همه باید به او کمک کنند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از فردا نیز هر کس که منتخب مردم شد مورد احترام همه است و رئیس جمهور همه کشور است، همه باید به او کمک کنند تا با قدرت ۴ سال پرشکوه و پرافتخار را برای کشور رقم بزنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، "سعید جلیلی" نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه، ۱۵ تیرماه) پس از انداختن رأی خود به صندوق در محل مسجد جامع قرچک در جمع خبرنگاران افزود: سلام بر همه مردم عزیز ایران در اقصی نقاط کشور که بار دیگر جمهوریت نظام را به رخ جهانیان می‌کشانند.

وی بیان داشت: امروز همه دنیا اعتراف دارند که این مردم هستند که تعیین می‌کنند در چهار سال آینده چه کسی مسئولیت ریاست جمهوری را عهده‌دار باشد و این حق شماست که تعیین کنید چه مسیری، چه فردی و چه رویکردی در ۴ سال آینده کشور را اداره کند.

خبرهای مرتبط

اتمام حجت ستاد انتخابات با نمایندگان ۲ کاندیدا پای صندوق‌های رأی /چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات رأی دهند؟

عکسی از سعید جلیلی پای صندوق رأی انتخابات مرحله دوم /او کجا رأی داد؟

شعار «حیدر-حیدر» طرفداران مسعود پزشکیان در قلعه حسن خان /پاسخ هواداران به ۲ توهین تندروها به نهج البلاغه خواندن آقای کاندیدا

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: آنچه که مردم انجام می‌دهند کاری بزرگ است، من بارها عرض کردم که برنامه، برآورد، شعار و رویکرد ما این است که امروز یک جهان فرصت داریم و در چهار سال آینده این جهان فرصت باید تبدیل به یک ایران جهش شود.

جلیلی ادامه داد: لازمه ی اینکه ما به چنین جهشی دسترسی داشته باشیم این است که همه مردم باید آن نقش پرشکوه خود را ایفا کنند و امروز نقطه شروع آن حرکت و ایفای نقش است و از همین‌ها شروع می‌شود.

وی گفت: هرچه مردم بیشتر پای صندوق‌های رأی بیایید، آن نقش پرشکوه ایفا می‌شود و قدرت نظام و توانایی آن برای یک جهش بزرگ در ۴ سال آینده بیشتر فراهم می‌شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد: با حضور گسترده مردم و با انتخاب شایسته آنها، در چهار سال آینده نه تنها مسائل و مشکلات روزمره حل شود بلکه یک جهش بزرگ داشته باشیم و از امروز این نقش آغاز می‌شود.

جلیلی تاکید کرد: از فردا نیز هر کس که منتخب مردم شد مورد احترام همه است و رئیس جمهور همه کشور است، همه باید به او کمک کنند تا با قدرت ۴ سال پرشکوه و پرافتخار را برای کشور رقم بزنیم.

 

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.