فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۵۴۶

یاسمین انصاری کیست؟

یاسمین انصاری کیست؟

اگر خانم انصاری در انتخابات ماه نوامبر برنده شود نخستین ایرانی مسلط به زبان فارسی است که به کنگره آمریکا راه پیدا می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز،

یاسمین انصاری، عضو ایرانی‌تبار شورای شهر فینکس در آریزونا، در یک رقابت فشرده نامزدی حزب دموکرات در انتخابات کنگره را به دست آورده است.

او با اختلاف فقط ۳۹ رای در حوزه سوم رای‌گیری بخش ماریکوپا توانست راکول تران، عضو سابق مجلس ایالتی، را شکست دهد. به علت نزدیکی این انتخابات، آرا بازشماری شد.

یاسمین انصاری که در یک خانواده ایرانی در آمریکا به دنیا آمده پیش از این در سازمان ملل کار کرده و هم اکنون نماینده شورای شهر فینکس است.

اگر خانم انصاری در انتخابات ماه نوامبر برنده شود نخستین ایرانی مسلط به زبان فارسی است که به مجلس به کنگره آمریکا راه پیدا می‌کند. 

اکثریت قاطع رای دهندگان در این حوزه انتخابیه در شهر فینکس، در انتخابات سراسری پاییز با فاصله به نماینده حزب دموکرات رای می‌دهند، بنابراین احتمال پیروزی او زیاد است.  این کرسی بعد از آن باز شد که روبن گالاگو، نماینده دموکرات این حوزه، اعلام کرد که نامزد سنا خواهد شد. او در آن رقابت با کاری لیک از حزب جمهوری‌خواه روبرو خواهد شد.

یاسمین انصاری یک فعال سیاسی و مشاور سیاسی در ایالات متحده آمریکا است. او به ویژه در زمینه‌های مرتبط با سیاست خارجی و حقوق بشر فعالیت می‌کند. یاسمین انصاری به عنوان یک عضو ارشد در سازمان‌ها و مؤسسات مختلف که در حوزه‌های حقوق بشر، سیاست خارجی و دموکراسی فعالیت می‌کنند، مشغول به کار بوده است.

او همچنین به عنوان مشاور در زمینه سیاست خارجی با تمرکز بر خاورمیانه و شمال آفریقا فعالیت داشته است و در کمپین‌های سیاسی مختلف در ایالات متحده نقش‌آفرینی کرده است. یاسمین انصاری به دلیل تخصص و تجربه‌اش در مسائل مربوط به جهان اسلام و حقوق بشر، به عنوان یک تحلیلگر و سخنران نیز شناخته می‌شود.

به علاوه، او در مسائل مربوط به تغییرات اقلیمی و امنیت جهانی نیز فعال است و در این حوزه‌ها به ارائه مشاوره و تحلیل می‌پردازد. یاسمین انصاری در دنیای سیاست و مسائل بین‌المللی به عنوان یک چهره جوان و تاثیرگذار شناخته می‌شود.

یاسمین انصاری متولد ۱۹۹۲ است، بنابراین در حال حاضر (سال ۲۰۲۴) ۳۲ سال دارد.

منبع : یورونیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.