فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۴۲۸

حرف جنجالی جمیله علم‌الهدی درباره رئیسی؛ شهید آب بود!

حرف جنجالی جمیله علم‌الهدی درباره رئیسی؛ شهید آب بود!

جمیله علم الهدی درباره رئیسی گفت پیکر همسرم را ندیدم، خیلی قاطع بودند و گاهی خیلی خشن.

به گزارش تجارت نیوز،

جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی در بخشی از مصاحبه خود با علی رضوانی خبرنگار صدا‌وسیما، درباره حساسیت‌های همسرش گفت: به آب خیلی حساس بودند و فکر می‌کنم او شهید آب است.

بعد از ریاست جمهوری در یکی از ملاقات ها که با رهبری داشتند اقا فرمونده بودند این انگشتر را به شما می دهم و همیشه دستشان بود، بعد از شهادت دست دخترم بود و رهبری دیده بودند و با توجه به اینکه پیکرشان شرایط خیلی خاصی داشتند که البته من پیکر را ندیدم و بعد متوجه شدیم پیکر شرایط خاص داشتند رهبری گفتند داخل این انگشتر را بتراشید و دوباره دفن کنید.

 جمیله علم الهدی درباره شهید رئیسی گفت: از همه قیمت می گرفتند گاهی تلفن می کردند و از یک نفر قیمت می گرفتند و گاهی مسئولان کشور را زیر سوال می بردند که گزارشات غلط است. قیمت اجناس ریز مثل پیاز و سیب زمینی را حتی می گرفتند. خیلی مچ مدیرانشان را می گرفتند و گزارش ها را چک می کردند. 

او ادامه داد؛ پیکر همسرم را ندیدم، خیلی قاطع بودند و گاهی خیلی خشن. حتی به پدرم هم چیزی نمی گفت.ایشان به عدم گاز و برق و آب خانگی خیلی حساس بود. نمی‌توانم بگویم چه کسانی باعث دلگیری او شدند. خیلی مچ وزرایش را می‌گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.