فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۲۳۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

معرفی هوش مصنوعی که به طور خودکار برای سایت ها ویدئو تولید می‌کند

معرفی هوش مصنوعی که به طور خودکار برای سایت ها ویدئو تولید می‌کند

در حال حاضر که استراتژی تولید محتوای رسانه‌های اجتماعی بیشتر بر ویدئوهای Instagram Reels و TikTok متمرکز است، هوش مصنوعی Captions تولید و ویرایش ویدئو را بیشتر در همین قالب‌ها انجام می‌دهد. اما این شرکت اعلام کرده است که در آینده به بررسی فرمت‌های دیگری نیز خواهد پرداخت.

به گزارش تجارت نیوز،

یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Captions به‌تازگی ابزاری جدید برای وب‌سایت‌ها راه‌اندازی کرده است. این هوش مصنوعی به مدیریت برنامه‌ریزی انتشار محتوا برای ویدئوها کمک می‌کند و حتی ویدئوهایی برای تاریخ‌های مشخص بر اساس موضوعات مرتبط با سایت تولید می‌کند.

این ابزار ابتدا وب‌سایت را اسکن، محتوای آن، کلمات کلیدی، خدمات و نقاط قوت اصلی را جمع‌آوری و سپس یک برنامه محتوایی تولید می‌کند.

در حال حاضر که استراتژی تولید محتوای رسانه‌های اجتماعی بیشتر بر ویدئوهای Instagram Reels و TikTok متمرکز است، هوش مصنوعی Captions تولید و ویرایش ویدئو را بیشتر در همین قالب‌ها انجام می‌دهد. اما این شرکت اعلام کرده است در آینده به بررسی فرمت‌های دیگری نیز خواهد پرداخت.

این شرکت اعلام می‌کند این ابزار می‌تواند به یک کافه کوچک کمک کند تا سرآشپزها و اقلام غذایی را معرفی کند یا ویدئوهایی درباره خدمات یک کلینیک دندانپزشکی تولید کند. این مدیر رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی همچنین روندهای فصلی مرتبط را در نظر می‌گیرد.

ساخت ویدئو با 12 شخصیت متفاوت

 این استارتاپ در ماه ژوئن (خرداد و تیر) ویژگی‌ای برای تولید و ویرایش خودکار ویدئوها بر اساس یک دستور با ۱۲ شخصیت هوش مصنوعی راه‌اندازی کرد. ابزارهای جدید از محتوای سایت و روندهای مرتبط برای ایجاد دستورات و سپس ویدئوها استفاده می‌کنند. از آنجا که این یک ابزار تجاری است، فروشنده می‌تواند پروفایل خود را بارگذاری کند تا یک دوقلوی دیجیتال بسازد و ویدئوها را از طریق آن شخصیت تولید کند. همچنین می‌توانند هویت برند خود را به ویدئوها اعمال کنند، از جمله رنگ‌ها، لوگوها و فونت‌های سفارشی.

9

 

گوراو میسرا، مدیرعامل Captions، گفته است این ابزار به افرادی که امکانات لازم برای تولید محتوای باکیفیت را ندارند، کمک می‌کند. او می‌افزاید صاحبان کسب‌وکار در حال حاضر کارهای زیادی دارند و با این مدیر رسانه‌های اجتماعی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، نیازی به یادگیری ضبط و ویرایش ویدئو از ابتدا برای تولید محتوا ندارند.

Captions همچنین اعلام کرده در آینده به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد صفحات بیشتری از خود به‌جز وب‌سایت‌شان را اضافه کنند تا هوش مصنوعی بتواند یک برنامه محتوایی بهتری تولید کند.

میسرا ادامه می‌دهد: «هر چیزی که امروز بتوانید با دوربین ضبط کنید، در چند سال آینده می‌توانید از طریق هوش مصنوعی ایجاد کنید. و در آینده، کیفیت نیز ارتقا خواهد یافت. به طور کلی، هدف ما این است که دنیایی بسازیم که شما در آن نیازی به ضبط یا ویرایش فیزیکی ویدئوها نداشته باشید تا بتوانید چیزی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.»

این شرکت ویژگی مزبور را برای کاربران طرح‌های پرداختی Max به قیمت ۲۵ دلار در ماه و Scale به قیمت ۷۰ دلار در ماه در دسترس قرار می‌دهد.

Captions تاکنون در یک دور تامین مالی سری C به میزان ۶۰ میلیون دلار از Kleiner Perkins، Sequoia Capital و Andreessen Horowitz، و از سرمایه‌گذاران جدیدی همچون Adobe Ventures، HubSpot Ventures و Jared Leto سرمایه‌ جذب کرده است. این شرکت قصد دارد این پول را به توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی خود اختصاص دهد.

مدیرعامل Captions می‌گوید: «ما به مدت سه سال و نیم فعالیت کرده‌ایم و در مجموع ۱۰۰ میلیون دلار جذب سرمایه کرده‌ایم. ما در حال حاضر نقدینگی خوبی داریم. هدف ما با این سرمایه‌های جذب‌شده، سرمایه‌گذاری در حوزه هوش مصنوعی است زیرا فکر می‌کنم فرصت بسیار بزرگی در این زمینه وجود دارد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.