کد مطلب: ۹۳۱۶۳۸

وزیر راه وعده تفکیک وزارت راه و شهرسازی را عملیاتی کند

 وزیر راه وعده تفکیک وزارت راه و شهرسازی را عملیاتی کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت که انتظار می‌رود وزیر راه و شهرسازی تفکیک وزارت راه و شهرسازی را عملیاتی کند چراکه راه‌حل رفع مشکل مسکن و حمل‌ونقل در این موضوع است.

به گزارش تجارت نیوز،

محمدرضا رضایی‌کوچی اظهار کرد: با توجه به رای اعتماد مجلس به خانم صادق وزیر راه و شهرسازی انتظار می‌رود که ایشان پای تفکیک این وزارتخانه بایستد و آن را عملیاتی کند.

وی افزود: در زمان بررسی صلاحیت وزیر راه و شهرسازی صحبت‌هایی در کمیسیون عمران و مجلس برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی رخ داد که امیدواریم هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد و وزیر این مسیر را طی کند چراکه راه‌حل مشکل مسکن و حمل‌ونقل است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: مرکز پژوهش‌ها، اعضای کمیسیون عمران، آقای نیکزاد و آقای قالیباف و همه معاونان و مدیران کل وزارت راه در تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی نظر مثبت دارند که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این کار انجام شود.

رضایی‌کوچی با تاکید مجدد بر اینکه حل مشکل مسکن و حمل‌ونقل به تفکیک وزارت راه و شهرسازی برمی‌گردد، گفت: ما اهل تعامل با دولت هستیم و بر همدلی تاکید داریم. همانطور که نمایندگان مجلس این موضوع را در رای خود به وزرا نشان دادند. مجلس به دنبال هم‌افزایی و کمک به دولت است چراکه موفقیت دولت موفقیت نظام و مردم به شمار می‌آید.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.