کد مطلب: ۹۰۲۴۰۳

یک خودروی ژاپنی به جمع وارداتی‌ها پیوست/ عکس

یک خودروی ژاپنی به جمع وارداتی‌ها پیوست/ عکس

یک واردکننده جدید تصمیم گرفته است تا خودروهای وارداتی هوندا CR-V را به همراه هوندا ZR-V به بازار ایران عرضه کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، هوندا CR-V یکی از کراس‌اوورهای میان‌رده محبوب و پرفروش در بازار جهانی است که حضور کوتاهی نیز در بازار ایران داشت. این خودرو رقیب جدی تویوتا RAV۴ در بازار خودرو جهان محسوب می‌شود. اکنون یک شرکت جدید تصمیم گرفته است تا هوندا CR-V را به همراه هوندا ZR-V به بازار ایران عرضه کند. این شرکت آذریوردسال نام دارد و دو مدل کراس‌اوور هوندا را به عنوان خودروهای وارداتی جانبازان وارد سامانه یکپارچه کرده است.

6005302

مشخصات هوندا CR-V

هوندا سی آر وی به عنوان یک کراس‌اوور میان‌قامت، به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی مجهز خواهد بود. این پیشرانه حداکثر ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۹ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک از نوع CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور برعهده دارد. نسخه‌های وارد شده از هوندا CR-V به ایران، مجهز به موتور هیبریدی خفیف خواهند بود. خوشبختانه این کراس‌اوور با سیستم تمام چرخ محرک یا AWD به بازار ایران می‌آید و تا حدی قابلیت بیراهه نوردی خواهد داشت.

شتاب صفر تا صد هوندا سی آر وی وارداتی بازار ایران به صورت رسمی ۹.۵ ثانیه اعلام شده است. این کراس‌اوور با فاصله بین محوری ۲.۷ متر و حجم صندوق ۵۷۹ لیتر، گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شود.

6005304

اطلاعات فنی هوندا ZR-V

دیگر خودرو وارداتی جدید از برند هوندا، کراس‌اوور هوندا ZR-V است. این خودرو نیز با پیشرانه مشابهی به بازار ایران می‌آید که همان موتور هیبریدی خفیف دولیتری است. این پیشرانه در هوندا ZR-V راندمان کمتری نسبت به برادر بزرگترش تولید می‌کند. حداکثر راندمان این خودرو ۱۴۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۶ نیوتن‌متر گشتاور است.

گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. ابعاد هوندا ZR-V نسبت به هوندا CR-V کوچکتر است. به طور مثال فاصله محوری این کراس‌اوور ۲.۶ متر است و صندوق بار آن نیز ۳۸۰ لیتر حجم دارد. با این حال وزن کمتر باعث شده است تا هوندا ZR-V چابک‌تر باشد. شتاب صفرتاصد این خودرو به صورت رسمی هشت ثانیه اعلام شده است.

6005303

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.