فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۸۵۴

حسن تفتیان به نیمه نهایی المپیک نرسید

حسن تفتیان به نیمه نهایی المپیک نرسید

سریع‌ترین مرد ایران پس از رقابت در المپیک پاریس گفت: دوی خوبی داشتم و رکورد فصل خود را تکرار کردم.

به گزارش تجارت نیوز،

حسن تفتیان، رکورددار دوی سرعت ایران، رقابت خود را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز (شنبه، سیزدهم مرداد) برگزار کرد و با ثبت رکورد  ۱۰.۱۸ ثانیه بین ۹ دونده گروه خود پنجم شد و به این ترتیب از رسیدن به دور نیمه‌نهایی بازماند.

تفتیان بعد از پایان کارش در المپیک پاریس گفت: بهترین رکورد فصل خودم را زدم اما با این رکورد نتوانستم صعود کنم. رقابت‌های ۱۰۰ متر المپیک همیشه سخت‌ترین ماده است و می‌دانستم که کار سختی دارم اما به صعود امید داشتم.

تفتیان که سومین المپیکش را تجربه می‌کرد ادامه داد: تمرینات خوبی داشتم و فکر می‌کردم صعود می‌کنم. همیشه در مقدماتی با همین رکوردها صعود می‌کنند اما این دوره سطح رقابت‌ها بالاتر بود. ضمن اینکه من همیشه در گروه مرگ قرار می‌گیرم! گروهم خیلی سخت بود اما در گروه دیگر با رکورد پایین‌تر هم صعود کردند.

تفتیان در پاسخ به این مطلب که اما تا همین گروه پنج، بین نفرات چهارم و پنجم، سه چهار نفر رکورد بهتری از شما داشتند، گفت: در گروه بعد از من، نفر سوم با ۱۰ ثانیه و ۱۳ صدم ثانیه صعود کرد. او در حالی این موضوع را گفت که رکورد او ۱۰ ثانیه و ۱۸ صدم ثانیه شد.

تفتیان در بخش پایانی این گفت‌وگو به سوالی درباره شرایط آماده‌سازی ‌و اتفاق‌هایی که طی یکی دو سال گذشته در فدراسیون دوومیدانی افتاد، پاسخی نداد.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.