به گزارش تجارتنیوز، ناهید حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان که بهعنوان متناسبسازی نامبرده میشود، همزمان با حقوق مردادماه پرداخت میشود.
وی تصریح کرد: از ماههای آینده نیز مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران در قالب متناسبسازی بهصورت جداگانه واریز نشده و همراه با حقوق پرداخت میشود.
پیش از این، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مبلغ مربوط به متناسبسازی به بازنشستگان این سازمان از مرداد ماه خبر داده و گفته بود: “میزان پرداختی به بازنشستگان متناسب با سنوات بیمهپردازی و مبلغ حق بیمهای که در زمان اشتغال پرداختهاند و رعایت انصاف توام با اصل عدالت بیمهای محاسبه شده است.”
مطالعه بیشتر:
احتمال دو مرحلهای شدن همسانسازی حقوق بازنشستگان
منبع: تسنیم
سلام چرا حقوق بازنشستگان لشگری اضافه شده ولی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تغییری نکرده به خدا با 2300داریم روزگار سختی رو میگذرونیم فقط 1700 کرایه خونمونه تو این سن و سال چه کار کنیم آخه
سلام چرا هنوز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اینقدر پایین هست در صورتیکه افزایش حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری خیلی بیشتر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هست . و حقوق ما بازنشستگان تامین اجتماعی خیلی کمه . چرا اینهمه اختلاف حقوق ؟
سلام اون چیزه که از همسان سازه شنیده بودیم که از مهر ماه واریز میشود اون مبلع که واریز نشوده مشکل از کجاست
سلام چرا سازمان تامین اجتماعی در حق از کار افتادگان کلی اجحاف نمودند که طبق قانون سازمان تامین اجتماعی باید بدون سوابق بیمه حقوق کامل داده میشود ولی الان که نوبت یکسان سازی حقوق شده در حق از کار افتادگان کلی اینکار درست انجام نداده ولی طبق قانون سازمان تامین اجتماعی باید بدون سوابق بیمه یکسان سازی حقوق هم ۳۰روزمحاسبه شود تاکی میخواهند ما ازکارافتاده ها کلی نابود کنند برحقوق های نجومی خود کمتر بگیرند
سلام وخسته نباشید من حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستم حقوق من یک ملیون ششصد هزار تومان بوده الان شده و مليون سیصد هزار تومان چرا مگه نه اینکه همسان سازی بشه همه ی حقوق بگیران که به چها رملیون برسه پس چی شد آخه با این همه گرونی آدم حتی نمیرسه بکاری بکنید اینجوری بی انصافیه حقوق بگیران بازنشستگان کشور بیشتر ازحقوق بگیران تأمین اجتماعی هست چرا دلیلش چیه
خواهش.ميكنم.وقتي.معدن.در.حال.توليد.بوديم.با.ان.كار.سخت.تمام.وجودمان.الان.مريض.جرا.متناسب.سازي.نبايد.به.اين.قشر.زحمت.كش.بيستر.از.همه.سختي.كشيدنند.و.كارشناسان.خودتان.اسم.كار.معدن.را.سخترين.كار.اعلام.كردنند.خواهشن.رسيدكي.كنين
با سلام چرا فقط 300تومن اضافه کردن مگه نگفتن کمتر از 2800میلیون نیست میشه جواب بدین
اگه کسی خبر داره به ماهم بگه
همسانسازی فقط برای نادیده گرفتن قانونه . ما از کارافتاده ها چه گناهی کردیم که دچار بیماری شدیم . چرا این قشر را نادیده گرفتید . همسانسازی فقط به نفع بازنشستگان درون سازمان تامین اجتماعی است و دور زدن قانون به نفع سازمان است . حقوق ها براساس تورم سال ۹۸ و ۹۹ محاسبه کنید همسانسازی ارزانی خودتان .
من با ۳۵ سال باز نشست شدم .تامین اجتماعی بابت سخت و زبان آور حدود ۵۰ میلیون برا ۴ درصد حق بیمه پول گرفته .حالا اومده اون سابغه را حساب نکرده و میگه اون ارفاقی است .در صورتی که حق بیمه را گرفته و با ۳۵ سال سابغه به من ۵۶۰ اضافه شده .
پس حقوق مستمری بگیران از کار افتاده چه میشود با این اوصاف فاصله حقوق بیشتر شد
به فکرماکه نیستن فقط به فکر خودشونند
مگر خانم حیدری شما نگفته بودید که متناسب سازی شامل بارنشستگان وازکادافتادکان کلی ومیلغ متناسب سازی به تمام سطوح مزدی این افراد تعلق میگره وازکارافتادگان کلی طبق قانون از مزایای ۳۰ سال سابقه را دریافت میکنند ودست اخر یک چهارم این مبلغ را اضافه کردند۲۴۰ هزارتومن فردی که حدود۱۲ساله پیش درحین کار اسیب شدید دیده وفلج شده جزه مشاغل سخت وزیان اور نیست حقوق ۲۳۰۰ خداوکیلی مخارج بیمارستان این افراد میشه کمی بفکر این قشر بدبخت وخونه نشین اجباری باشیدباتشکر