به گزارش تجارتنیوز، بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار بورس تهران، خرید و فروش سهام عدالت از روز گذشته ۱۲ مهر ماه صرفاً از طریق کارگزاریها برای فروش و حقوقیها برای خرید در ساعات ۱۳:۰۰ تا ۱۵:۰۰ آغاز شده است.
بورس تهران در این اطلاعیه آورده است:
«کارگزارانی که سهام عدالت در کد کارگزاری آنها تعریف شده میتوانند سفارشات فروش خود را به بالاترین قیمت (قیمت پایانی و یا قیمت آخرین معامله، هرکدام که بالاتر است) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ بدون رعایت دستورالعمل معاملات بلوک در سامانه معاملات بلوک وارد کنند.
ورود سفارش خرید صرفاً توسط اشخاص حقوقی مجاز میباشد.»
مدیریت عملیات بازار فرابورس نیز امروز در اطلاعیهای نمادهای پالایشی متعلق به پرتفوی سهام عدالت که قابل فروش هستند را اعلام کرد؛ در این اطلاعیه آمده است:
«امروز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ معاملات سهام عدالت در نمادهای معاملاتی مارون، شگویا، شراز و شاوان تا ساعت ۱۴:۳۰ ادامه خواهد داشت.»
منبع: مهر
مادوماه قبل سهام عدالت مان رافروختیم اماهنوز واریز نشده چراهیچ کس جواب مان رانمی دهد پول احتیاج داریم چرامسولیین کاری نمی کنند لطفاجواب بدید
اینهمه دروغ فقد ملت و گذاشتین سر کار نزدیک به سه ماه فروختم به بانک خبری نشد دریغ از یک ریال الان یک ماه فروختم کارگزینی اونم دریغ از یک ریال فقد ملت و متنفر میکنن از خودشون با این همه دروغ
بانک ملت پول مارو بررررررریززززززز. زودم همشو فروشن جان مادر خانمت
سه.ماه.واریز.کن.بابا.لازم.داریم.سرمایه.ما.همان.کارگرم.به.خدا.کارنیست.
توجه توجه بنده اگاه بورسی هستم و در جریان باشید که سی درصد اول سهام ۵۰۰ تومنی به تقریب ۶ ونیم میلیون واریزی داره .افراد خیلی مراقب دروغ پراکنی و کذب گویی عمدی عده ای از خدا بی خبر باشید.سعی میکنن شمارو به کمترین رقم ممکن راضی کنن در صورتی که خودشون واقعا پول پارو میکنن.دقت کنید ممنونم.لطفا پیام رو درج کنید .لفظ بدی نداره
بله درست میگه دوسته عزیزمون من از طریق کارگزاری تدبیر گران فردا سهامم فروختم ۳۰درصدش رو ۶۹۰۰م ریختن ۱۹خرداد فروختم ۱۵تیر واریزی هام شروع شد تا ۱۰ مرداد
س باباپول نیازداریم چراکسی پیگیرنیست سهام عدالت رابریزیدقسط داریم ایوحناس به کجاشکایت کنیم بفهمین شماپولدارین ماچی داریم بفروشیم
آقا تو را بخدا این بلوکی ملوکی را بردارید بزارید مردم کارشونو بکنن اینقدر تو کار مردم دخالت نکنید، چرا هر جا که قراره چندرغاز گیر مردم بیاد شما پارازیت میندازید،
بدترین کارگزاری مفیــــــــــــــــــــد
میگن ب فروش میره په کو دو ماه درخواست دادم تو کار گزاری بانک ملی دریغ از هزار تومن کار گزاری بانک ملی پول سی درصد دوم منو واریز کن گرفتاریم
عه ینی این یکماهه ما سرکار بودیم؟ اخه هرروز سازمان بورس همین اطلاعیه رو میداد که میتونن از 13 تا 15 به قیمت بالاتر بفروشن… عجب ینی بعدش به کارگزاریها میگفتن الکی اطلاعیه میدیم و شما جدی نگیرین اره؟ عجب مملکت شلم شورباییه