به گزارش تجارتنیوز، سیروس مقدم کارگردان با سابقه تلویزیون و سریال پایتخت درباره «پایتخت۶» گفت: ما اواخر بهمن ماه سال گذشته در شیرگاه مازندران مشغول تصویربرداری فصل ششم پایتخت بودیم که کم کم ویروس کرونا نشانههای خود را بروز داد. نیمههای اسفند شیوع کرونا بیشتر شد و وزارت بهداشت نسبت به شیوع کرونا اخطار دادند. ما تا ۲۵ اسفند همه تلاش خودمان را انجام دادیم تا دو قسمت پایانی را بسازیم، اما واقعا شرایط به گونهای بود که نمیشد ادامه داد.
مقدم عنوان کرد: خانواده عوامل نگران آنها بودند چراکه خیلی ویروس ناشناختهای بود وما فکرمی کردیم یک ماه میگذرد و بعد از عید شرایط خوب میشود و ادامه پایتخت۶ را میسازیم. حتی کسی سرکار جدید نرفت و خرداد ماه که میخواستیم کار را ادامه بدهیم متاسفانه شرایط خوب نبود و کاری نکردیم.
مقدم عنوان کرد: پایتخت یکی از سرگرمیهای ایرانیهای خارج از کشور است و در بین دوستان شنیدم که پیگیر سریال پایتخت هستند.واقعیت این است که پایتخت را به همین راحتی مردم میبینند؛ دوستان و دشمنان قضاوت میکنند حتی حرفهای دشمنان شبیه حرفهای دوستان میشود و حتی برعکس آن هم اتفاق میافتد.
مقدم عنوان کرد:ساخت سریالهای دنباله دار خیلی سخت است، جمع کردن یک تیم، تکراری نبودن فیلم نامه بسیار مهم است. ما همیشه به دنبال قصههای جدید هستیم و این برند با تدبیر مدیران و تلاش تیم سازنده و درک بالای مردم قوام پیدا کرده است، اگر این سه رکن همچنان کنار هم بمانند پایتختهای ۷،۸،۹ و.. هم ساخته میشود.
منبع: خبرآنلاین
ترو خدا آقای مقدم ترو جون هرکی که دوست داری پایتخت ۸ هم بساز وقتی که پایتخت ۷ تمام شد
توروخدا پایتخت جدید رو بسازید ،ماتونوروز 1402فقط منتظر پخش سریال پایتخت هستیم و تمام بهترین عیدی برای ماپخش سریال پایتخت هست .
سلام خوبی لطفا فصل هفتم پایتخت را بسازید بهتاش دروازه بان باشگاه فوتبال نساجی قائمشهر باشد و با بازیکن پیترچک علاقه داشته باشد و ریش و سبیل بهتاش بزنید و بهبود هم حضور داشته باشد و نقی نماینده مجلس هما اخبارگو فهیمه و رحمت آرایشگر باشد و خونه نقی و خونه فهیمه را انتخاب کنید و بسازید و داستانش مثل فصل ششم باشد و بهتاش هم در استادیوم آزادی نساجی قائمشهر با استقلال بازی کند و بهتاش و بهبود هم روبرو شود و بهتاش شوکه شود و زبونش بند اومده باشد و ابوالفضل رجبی را حذف کنید و یکدیگر بیاریش انشالله در نوروز ۱۴۰۲ پخش بشه من عاشق پایتخت هستم لطفا در شبکه سیما و شبکه تماشا پخش بشه من منتظر این سریال هستم
من از لحاظ روحی توی ایام کرونا بهم ریختم وفقط با دیدن پایتخت حالم بهتر میشه،تو رو خدا پایتخت های بعدی هم درست بشه،به خاطر شاد کردن مردم
با سلام و احترام خدمت بازدیدکنندگان سایت،من هرچه که دارم از پایتخت دارم ،خصوصا پایتخت پنج،من چند وقت قبل از پخش پایتخت پنج خیلی از مردم می شنیدم ایران خوب نیست ترکیه خوبه،منم اینقدر شنیدم از ایران دلسرد شدم و یک جورایی میشه گفت به مهاجرت فکر می کردم ،پایتخت پنج رو که دیدم خیلی گریه کردم و خیلی دعا کردم برای آزادی مردم مظلوم سوریه،من واقعا فهمیدم که من چه کشور خوبی دارم کجا از ایران امن تر،این امنیت رو کیا درست کردن؟شهدا،من حاج قاسم رو اون حوالی احساسش کردم،خدایا هزار هزار مرتبه برای امنیت و راحتیم و شهدا ازت ممنونم ،میشه گفت شبی نبوده که من برای همه عوامل این سریال دعا نکرده باشم،من واقعا معنی ایران رو فهمیدم ،ایران یعنی کوه غیرت ،کوه امنیت.جدا از پایتخت پنج من با همه سری های دیگه از قهقه زدم درود خدا بر شما باد هیچ کاری از شاد کردن دل مردم بیشتر صواب نداره ،
و من مشتاقانه منتظر پایتخت هفت هستم با یک حماسه و همت جدید،همراه با شادی دل مردم،امیدوارم که این پست به دست عوامل سریال برسه و براشون یک خسته نباشید و قوتی باشه ،که خودشون بفهمنن زندگی چه آدم هایی رو عوض کردن،راهتون رو ادامه بدید اجرتون با خدا
#ایران قوی
#ما مردم حامیتون هستیم
#منتظر پایتخت هفت هستیم
#دوستون داریم
#موفق باشید
در نوروز ۱۴۰۱ پایتخت ۷ رو میذارید ؟
التماس میکنم به پاتون میفتم تو رو خدا پایتخت ۷و ۹ و ۸ رو بسازید خواهشن سارا و نیکا رو هم در سریال پایتخت بیاورید خواهش تو رو خدا سارا و نیکا باشن و تکراری نباشه
من فیلمــــــ پایتخت رو میخوامـــــــــــ ارسطو یا احمد مهران فر من شما رو از تمام بازیگرا بیشتر دوست دارم بعد از شما بهتاژ با بهرام
منم همینطور
زنم بود پاره تنم بود لطفاً بسازید با حضور همگی بازیگران
التماس تون می کنم بسازید
اییییییی😤😤😤😤😤😤