به گزارش تجارتنیوز، مبلغ سود واریز شده برای دارندگان سهام عدالت، به ارزش سهام عدالت آنها بستگی دارد. اینکه افراد دارای سهام عدالت یک میلیون تومانی باشند، یا سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی. هر کدام از این افراد سود متفاوتی دریافت میکنند.
دارندگان سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی باید منتظر واریز سود ۵۳۲ هزار تومانی باشند. یعنی مبلغ سود سهام عدالت این افراد، ۵۳۲ هزار تومان است.
اگر فردی سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارد، باید منتظر واریز سود ۵۷۵ هزار تومانی باشند. یعنی مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی، ۵۷۵ هزار تومان است.
بیشترین سود سهام عدالت مربوط به دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی است. سود سهام عدالت یک میلیون تومانی، یک میلیون و ۸۱ هزار تومان است.
البته این مبالغ مربوط به افرادی است که هیچ بخشی از سهام عدالت خود را نفروختهاند و پرتفوی سهام عدالت خود را تغییر ندادهاند. اما اگر افراد بخشی از سهام عدالت خود را فروخته باشند، سود کمتری دریافت میکنند.

سلام.سهام اعضای خانواده من یکمیلیونی ست..چرا سودسهام ۵۳۲ هزارتومنی برامون واریزمیشه؟؟
سلام چرا برای سهام یک میلیونی، پانصد و سی هزار تومن واریز شده؟؟؟ لطفا جواب بدین
سلام سود سهام عدالت مال من ۴۵۰۰۰۰تومان چارکم شده من نفروختم علتش بهم بگو برایم
سلام سهام من یک میلیونیه اماپانصدبرام واریز شده چرا؟؟
سلام وقت بخیر من هم یک میلیونی دارم فقط ۵۳۱ تومن برام واریز شده
سلام سهام من یک ملیون مباشد ولی برای من ۵۳۲هزار تومان واریز شده مگر کسانی که سهام یک ملیونی دارن نباید ۱۰۸۱۰۰۰هزار تومان باشد لطفا پاسخ دهید
سلام ما سهام ۹۹ نگرفتیم و اخبارگفت دهک اول نفری یکو دویست میدن اما نفری ۵۷۰ ریختن چندماه پیشم ک سود سهام نفری صدتمن دادن مال خانمم نریختن معلوم نیست چجوریه
این سهاما معلوم نیس چجوریه ما سال ۹۹ نگرفتیم بعدم گفتن خانواده ۴ نفره نفری یکو دویست میدن اما نفری ۵۷۰ ریختن
باسلام .. هنوز برا من واریز نشده به سختی زنگ زدم ۱۵۶۹ بهم گفت به بانک سپه واریز کردن ولی تا امروز از بانک سپه چیزی برام واریز نشده .
معلوم نیست چجوریه کسی جواب درست و حسابی نمیده الان اخبارگفت دهک اول نفری یکو دویست میدن اما نفری ۵۷۰ ریختن
سلام چرا برای ما واریز نشده هنوز؟ هم شماره شبا دادیم هم راکد نبوده حسابمون دلیلش چیه؟ یکی درست جوابگو باشه لطفا