به گزارش تجارتنیوز، رئیس سازمان بورس گفته سود سهام عدالت برای افرادی واریز نشده که احتمالا شماره شبا و اطلاعات کاربری آنها مشکل داشته است. اما دارندگان سهام عدالت برای اصلاح شماره شبا چه مراحلی را باید انجام دهند؟
۱-برای اصلاح شماره شبا، ابتدا باید به نشانی www.sahamedalat.ir مراجعه کرد.
۲-در مرحله دوم باید کد ملی را وارد کنید. بعد از آن یک پیامک به شماره موبایل کاربر ارسال میشود. با وارد کردن این کد میتوانید وارد پروفایل شوید.
۳- با ورود به پروفایل خود، روی گزینه «مشاهده و ویرایش پروفایل» کلیک کنید.
۴- در این مرحله میتوانید شماره تلفن و یا شماره شبای ثبت شده را تغییر دهید.
۵- شماره تلفن یا شماره شبای جدید ظرف ۴۸ ساعت ثبت میشود.
سوال دیگری که درباره واریز سود سهام عدالت مطرح است این است سود مرحله اول جاماندگان سهام عدالت چه زمانی واریز میشود؟ طبق آخرین اعلام اگر کسی هنوز سود سهام عدالت سال ۹۸ را نگرفته باشد، نهایتا تا پایان فصل بهار سال ۱۴۰۰ سود به حساب او واریز میشود.
۵۰ درصد اول سود سهام عدالت در آخرین روزهای اسفند سال ۹۹ واریز شده. حالا رئیس سازمان بورس میگوید ۵۰ درصد دوم سود سهام عدالت بعد از تعطیلات نوروز و قبل از آغاز ماه رمضان واریز میشود. احتمالا این واریزی هفته سوم فروردین ماه است.
آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارتنیوز دنبال کنید.
فقط سود اسفند مارا گرفتم نیم مانده ان که اکنون ۴۰ ٪ به حساب همه واریز شده به حساب من نیامد
عجب سودیه نه برای من نه خانواده واریز نشده چجوری دفعه های قبل واریز میشده شبا درست بوده حالا اشتباهه این چه مدلیه دیگه
سلام شما گفتین تا چهار شنبه واریز میشود
من شماره شبام هیچ مشکلی نداره سهامم یک میلیونیه نه قبل عید نه الان هیچ سودی واسم واریز نشده چرا؟
سود سهام عدالت سال ۹۸ حتی یک ریالم برام واریز نشده الان ۳ ماهه دارم تو سامانه استعلام میگیرم چک میکنم واریز نشده هم من هم خونوادم کد شبای من وخانواده درسته چرا واریز نشده؟ امروز هم استعلام گرفتم واریز نشده تاکی باید صبرکنیم مگه ما صبر عیوب داریم چرا انقدر مردمو اذیت میکنید شماها??؟؟؟
سلام من توسامانه سجام هم ثبت نام کردم شماره شبا هم درسته شماره تلفن هم درسته ولی برای من وهمسرم پدرم ومادرم برادرهام خواهرام خیلی ازاطرافیانم ولی ۵۰درصد اول هم واریزنشده چطورمیگن واریزشده الان ماچیکار باید بکنیم؟؟؟؟؟
سود سهام عدالت من واریز نشده و شماره شبا رو هم چک کردم درست بوده..چه کنم
سود سهام عدالت من را نریختن..شماره شبا هم درست هستش .چه باید بکنم.به کجا باید مراجعه کنم..تو هیچ سایتی..یا تلفنی که گذاشتن جوابگو نیستن.
سلام چرا سود سهام عدالت واریز نشده من فقط قبل از عید ۴۰تومان در یافت کردم چرا الان واریز نمیشه
سلام ما سهام عدالت نمیگیریم آیا برای ماهم در آینده میگیریم یان