کد مطلب: ۲۹۴۱۹۲

معاون ساخت شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل اعلام کرد:

آغاز ساخت بزرگراه نقده–پیرانشهر–تمرچین

آغاز ساخت بزرگراه نقده–پیرانشهر–تمرچین

عملیات اجرایی بزرگراه نقده – پیرانشهر – تمرچین به طول 33 کیلومتر با 550 میلیارد ریال اعتبار اولیه آغاز شد.

محمدرضا کدخدازاده، معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل کشور در آیین کلنگ‌زنی این طرح افزود: توسعه اقتصادی در هر کشوری نیازمند توسعه مسیرهای ارتباطی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل کشور گفت: حدود ۱۳ هزار کیلومتر راه آهن، آزادراه، راه اصلی و بزرگراه در دست ساخت است که به گونه‌ای به آذربایجان غربی ختم می‌شود یا از آن منشا می‌گیرد.

کدخدا زاده ادامه داد: مرز تمرچین یکی از مرز حائز اهمیت در حوزه حمل‌ونقل کشور بوده و سالانه هزاران تن کالا از آن صادر می‌شود که این نشان از اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این منطقه است.

وی اضافه کرد: توسعه اقتصادی در هر کشوری نیازمند توسعه مسیرهای ارتباطی است و آذربایجان غربی پتانسیل خوبی برای توسعه مسیرهای ارتباطی و رونق چرخه اقتصادی دارد.

محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی روز چهارشنبه با بیان اینکه اجرای این طرح نقش مهمی در توسعه و آبادانی این منطقه خواهد داشت، افزود: مرز تمرچین از مرزهای مهم و پرتردد زمینی است و بهسازی مسیرهای منتهی به این مرز ترانزیتی موجب تسهیل تجارت می‌شود. دولت توسعه مسیرهای ارتباطی را در دستور کار قرار داده است تا زمینه‌های پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور فراهم شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.