کد مطلب: ۷۹۰۸۵۶

آمار فوتی‌های سفر نوروزی ۱۴۰۲/ فوت ۲۲۸ نفر به دلیل تصادفات جاده‌ای

آمار فوتی‌های سفر نوروزی 1402/ فوت ۲۲۸ نفر به دلیل تصادفات جاده‌ای

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: متأسفانه تا دیشب ۲۲۸ نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ، سردار سید کمال هادیانفر محورهای شمالی در برخی نقاط سنگین و نیمه سنگین است در محور گیلان که در دهانه ورودی به رودبار و منجیل دچار مشکل هستیم و در این هشت کیلومتر که هنوز آزادراه نشده است مشکل دیرینه ای داریم.

سردار هادیانفر افزود: محور چالوس را از صبح امروز یک طرفه اعلام کردیم از جنوب به شمال در حال حرکت است. هر موقع شرایط آن عادی شود دو طرفه خواهد شد اما تنها محوری که اعمال محدودیت داشته‌ایم محور چالوس است. محور هراز هم به صورت سنگین و نیمه سنگین در حال حرکت هستند. اما در محورهای جنوبی خودروها نیمه سنگین و روان در حال حرکت هستند.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در شرق و مسیر مشهد مشکل جدی نداریم؛ گفت: اما آنچه که مشخص است بیش از ۲۶ میلیون تردد بین استانی داشته‌ایم که دوازده درصد رشد را نشان می‌دهد؛ یعنی در این ۵ روز بالغ بر ۱۳۰ میلیون تردد را در سطح کشور داشته‌ایم.

سردار هادیانفر افزود: آنچه ما نگران آن هستیم این است که تصادفات ما رو به افزایش است. متأسفانه تا دیشب ۲۲۸ نفر در صحنه تصادف جان خود را ازدست داده‌اند. بیش از ۵۲۰۰ نفر مجروح داریم که بسیاری از این افراد در مراکز درمانی هستند و برخی از آنان نیز جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس راهور فراجا خاطر نشان کرد: از رانندگان خواهش می‌کنیم سرعت مناسب را حفظ کنند. از کمربند ایمنی استفاده کنند. عمده مشکل ما بی توجهی به جلو و خستگی و خواب آلودگی و عدم کنترل وسیله نقلیه است. بیش از ۸۷ درصد سفرها مربوط به خودروهای شخصی و سبک برای خانواده‌ها است. عمده تصادفات برای سفرهای طولانی است لذا از رانندگان خواهش می‌کنیم در هر دو ساعت رانندگی استراحت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سیامک جعفری

    به هنگام صدور گواهینامه کافیست یک گزینه جدید تحت عنوان تست روانی از مردم بگیرید !
    در صد قبول شدگان به تعداد انگشتای یک دست هم نخواهد رسید