کد مطلب: ۴۱۱۴۶۲

آنها که یارانه نگرفتند چه کنند؟

آنها که یارانه نگرفتند چه کنند؟

سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ قانون بودجه گفت: چنانچه خانواری خود را مشمول طرح معیشت می داند اما شنبه شب کمک معیشتی دولت برایش واریز نشد، می تواند با سامانه#۶۳۶۹* تماس بگیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین میرزایی،سخنگوی ستاد تبصره 14 قانون بودجه سال جاری در گفتگوی سیما با اشاره به اینکه طرح معیشت خانوار قطعاً برای همه افراد مشمول واریز خواهد شد گفت: افرادی که مشمول این طرح می‌شوند، تا شنبه شب (یکشنبه صبح) به حساب آنها واریزی انجام نشد، باید از طریق سامانه# 6369*حتماً با استفاده از خط تلفن همراه که به نام سرپرست خانوار است، درخواست خود را ارسال کنند.

سخنگوی ستاد تبصره 14 قانون بودجه سال 98 با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه شناسایی و رسیدگی به درخواست افراد متقاضی را دارد، یادآور شد: شیوه شناسایی ما در این وزارتخانه بر اساس شاخص‌های مالی خانوار است که در اختیار ماست. به این صورت که براساس اطلاعاتی که از خانوارها در سامانه رفاه ایرانیان (وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی) آزمون وُسع خانوار را انجام می‌دهیم و مبلغ مورد نیاز را به حساب مشمولان واریز می‌کنیم.

میرزایی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ پیامکی برای افرادی که مشمول می‌شوند، ارسال نمی‌کند بنابراین هر پیامکی که به خانوارها مبنی بر «شناسایی آنها به عنوان مشمول این طرح» ارسال شود، کلاهبرداری خواهد بود.

وی تأکید کرد: این مبلغ اعتباری نیست بلکه به صورت وجه نقد است و مانند یارانه‌ها قابل برداشت خواهد بود. اگر تا شنبه شب مبالغ واریز نشد، خانوارها نگران نباشند چرا که قرار نیست کسی از این طرح حذف شود یا جا بماند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بنده متاهل هستم یارانه بگیر هم نیستم خواهشششششش میکنم تورو خدا یارانه ما از 93قط شده بریزیم برامون بینم چه مزه‌ای داره به خدا سه تا بچه دارم

  • ناشناس

    سلام من تا به حال یارانه نگرفتم و زمان اسم نویسی هم چون نمیدانستم جا مانده ام چه کنم که بتوانم یارانه بگیرم

  • ناشناس

    من جا ماندم‌ وثبت نام نکردم‌ودارای چهارم فرزند هستم شش نفر هستم ی بچه معلول دارم ونه یارانه ومعیشت میگیرم به نظرتون چکاد کنم

  • مهدی زرگانی

    حال چکار باید کرد رحم به حال ما نکردید به حال این دختر معلول ذهنی حداقل بکنید کجا باید رفت

  • ناشناس

    سلام.من سرپرست خانواده نیستم ولی اسم من به تنهایی تو یارانه ثبت نشده.الان چند سالی هست یارانه نمیگیرم.چیکار کنم.

  • رسول

    من ثبت نام نکردم از اول واسه یارانه تعلق میگیره آیا؟

  • ناشناس

    سلام من هم ثبت نام از همون اول نکردم پس این حق بنده نیست یارانه بگیرم پس کی ثبت نام میکنی

  • ناشناس

    سلام من عضو بهزیستی هستم وهیچ درآمدی ندارم ویرانه معیشتی ۲۲ بهمن رو هم به من ندادن چرا

  • ناشناس

    سلام پس ما که ن یارانه ونا سهام هیچ کمکی از دولت نمیگیریم پس مشکل مارا کی باید انجام بده الان ۱۰سال مردم دارن یهرانه میگیرن ولی یکی مثل من بدبخت هیچ کسی نداره تکلیف چی میشه اقا نمیخوایید از جیب خودتون بدهید از شما خواهشمندم ی فکری ب حال این بنده فقیر کنید ممنون میشم

  • لیلا گراوند

    برای من هم واریز نکردن برای پدر ومادرم ریختن ولی برای من باوجود اینکه تحت تکلف پدرم هستند اوریز نکردن