خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۰۰۹۳

مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو (فیلم و عکس) / ایران چندم شد؟

مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو (فیلم و عکس) / ایران چندم شد؟

مراسم اختتامیه سی و دومین دوره بازی‌های المپیک تابستانی توکیو امروز برگزار شد. ایران در جدول نهایی این رویداد، در جایگاه بیست و هفتم قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رقابت‌های المپیک توکیو که از روز اول مرداد آغاز شده بود؛ امروز به پایان رسید و مراسم اختتامیه این رقابت‌ها برگزار شد.

امیرحسین زارع آزادکار وزن ١٢۵ کیلوگرم ایران که موفق به کسب مدال برنز بازی‌های المپیک شد، پرچم‌دار ایران در مراسم اختتامیه توکیو۲۰۲۰ بود.

فیلم و عکس‌هایی از مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را مشاهده می‌کنید.

1 5

2 2

3

در حالی که برگزار کنندگان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرده بودند همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه المپیک توکیو، پرچم بزرگ المپیک ۲۰۲۴ را بر فراز برج ایفل نصب خواهند کرد، شرایط نامساعد جوی مانع از انجام این کار شد ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

جدول پایانی توزیع مدال المپیک

کاروان ورزشی کشورمان در جدول توزیع مدال نسبت به المپیک ریو ۲ پله سقوط کرد.

بازی‌های المپیک توکیو امروز به پایان رسید و کاروان ورزشی آمریکا موفق شد بالاخره از چین پیشی گرفته و با ۱۱۳ مدال رنگارنگ در صدر جدول توزیع مدال قرار گرفت.

چین نیز با ۸۸ مدال رنگارنگ و یک طلا کمتر در رده دوم قرار گرفت. ژاپن میزبان این دوره از بازی‌ها با ۵۸ مدال در جایگاه سوم قرار گرفت.

کاروان ورزشی کشورمان که ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز کسب کرده در جدول رده‌بندی در جایگاه بیست و هفتم قرار گرفت. کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های توکیو بیست و پنجم و در بازی‌های لندن دوازدهم شده بود (فارس).

11

12

آخرین اخبار مربوط به حوزه اجتماعی و ورزشی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.