کد مطلب: ۴۵۹۹۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دردسر جدید سهامداران در عرضه اولیه سیتا / این‌بار اختلال در هسته بانکی

دردسر جدید سهامداران در عرضه اولیه سیتا / این‌بار اختلال در هسته بانکی

برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی از اختلال در شبکه پرداخت سیستم بانکی انتقاد کرده‌ و نتوانسته‌اند وجه مورد نیاز برای خرید عرضه اولیه سیتا را به حساب بورسی خود واریز کنند.

برخی سهامداران در عرضه اولیه سیتا با مشکل مواجه شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز قرار است عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین (عرضه اولیه سیتا) در بازار بورس صورت بگیرد.

عرضه اولیه سیتا در حالی امروز در حال سفارش‌گیری است که در آخرین عرضه اولیه به دلیل قطعی سامانه معاملاتی آگاه، میزان مشارکت کمتر از حد انتظار بود، اما در این عرضه اولیه نیز به نظر می‌رسد اختلال‌های صورت گرفته و پس از اختلال در هسته معاملات بورس به اختلال در هسته شبکه پرداخت بانکی رسیده است.

برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی از اختلال در سیستم بانکی انتقاد کرده‌ و نتوانسته‌اند وجه مورد نیاز برای خرید این عرضه اولیه را به حساب بورسی خود واریز کنند.

1 10

2 8

3 9

با توجه به خسارت‌هایی که در پی اختلال‌های کارگزاری‌ به سرمایه‌گذاران در این بازار وارد می‌شود، بسیاری از فعالان بورس تا رفع اختلال سیستم پرداخت بانکی خواستار لغو عرضه اولیه سیتا شده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • نیما نوری

    خب سیستم کشش نداره، عرضا اولیه رو بذارن عصر، عقل هم خوب چیزیه بخدا

  • روزبه

    شرکت کارگزاری بانک ملت هم برای من و چهار نفر سهام عرضه اولیه سیتا را نخریده و وقتی گله می کنیم میگه به ما ربطی نداره و از سر خودشون باز میکنن.باید یه جایی باشه به شکایات به صورت ساده و شفاف رسیدگی کنه.مشتری کارگزاری بانک ملت

  • متین

    حقتونه میخواستید روز قبلش واریز کنید

  • شاهین غنی

    کاش میشد بعضی کارگذاری هارا تعطیل میکردن مخصوصا ایساتیس پویا که نه تلفن جواب میده و نه عرضه اولیه برا مشتریاش میخره تعهدم گرفته بخره ما این چندساله چقدر پول توجیب این کار گذار کردیم خدا ازشون نگذره

  • ناشناس

    باید عرضه اولیه سیتا مجددا انجام بشه..سفارش من همه چیزش درست بوده،هم زمانش،هم مبلغش….سفارش انجام شده ولی شب که نگاه کردم دیدم پولم برگشت خورده و سفارش منقضی شده ….کارگزاری انصار….بی عدالتیه…حداقل یکی جواب بده…مرغ در حال پختن هم خندش میگیره…انگلی هستیم مگه ما….؟؟؟؟؟

  • محمد

    یه ذره از گوگل . یوتیوب یا هزاران سایت غیر ایرانی یاد بگیرید . کل دنیا رو سرویس میدن عین ساعت کار میکنه شما ساعتاتون هم کار نمیکنه.

  • ناشناس

    من عرضه اولیه سیتا رو خریدم توی سیستم ثبت شد زده بود و توی لیست سهام من هم اومده بود بعد چند روز دیدم از حسابم پولی کم نشده که هیچ توی لیست سهام من هم حذف شده بود .الان باید چیکار کنم چطور میتونه کارگزاری مفید همچین کاری بکنه

  • یک ایرانی نگون بخت

    خوب علتش اینه که ما ایرانیا همه کارامون با همدیگه س با هم دنیا اومدن مون می گیره با هم دانشگاه رفتنمون می گیره با هم کارکردنمون می گیره با هم مریض شدنمون می گیره با هم مسافرت رفتنمون می گیره با هم سرمایه گذاری کردنمون می گیره با هم مردنمون می گیره . و این داستان جمعیت زیاد و بی برنامه گی برای این جمعیت و در نظر نگرفتن امکانات برای این جمعیت ادامه داره .

  • جابر

    چرا هیچکس پاسخ این همه ادم و نمیده…من ساعت 7 و نیم خریداری کردم از مبین سرمایه اما بعد از دو روز از حسابم پاک شد و پولم برگشت داده شد …الان کیو باید دید

  • ایرانیِ بدبخت

    من صبح چهارشنبه حسابمو چهارصدو پنجاه تومن شارژ کردم، پول از حسابم کم شد ولی حساب کارگزاری م شارژ نشد و حتی پولمم برگشت نخورد.با پونصد تومن که رو حسابم بود عرضه سیتا رو خریدم ولی تو پورتفوی نیومد و هنوزم پولش به حساب کارگزاری برنگشته الان باید چیکار کنم دقیقا