کد مطلب: ۳۰۱۲۷۲

رئیس اداره ارزیابی صحا خبر داد:

ارائه تسهیلات مالی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک به شرکت‌کنندگان در تله‌کام ۲۰۱۸

ارائه تسهیلات مالی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک به شرکت‌کنندگان در تله‌کام ۲۰۱8

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارائه‌کنندگان خدمات بومی شده توسط شرکت‌های داخلی از تعدادی از متقاضیان حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تله‌کام ۲۰۱۷)، حمایت می‌کند.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارائه‌کنندگان خدمات بومی شده توسط شرکت‌های داخلی از تعدادی از متقاضیان حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تله کام ۲۰۱۷)، حمایت می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهندس فرصاد جان احمدی رئیس اداره ارزیابی طرح‌های صحا با بیان این مطلب گفت: پیرو تفاهم‌نامه با سندیکای صنعت مخابرات و با هدف ایجاد شرایط برابر برای شرکت کنندگان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تله کام ۲۰۱8)، تسهیلاتی جهت حضور در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این تسهیلات با نرخ سود مناسب در دو قسط مساوی پرداخت می‌شود و بازپرداخت آن طی۱۰ قسط پیش بینی شده است. رئیس اداره ارزیابی طرح‌های صحا خاطرنشان کرد: تسهیلات شرکت در نمایشگاه داخلی و خارجی از جمله خدمات ویژه صحا به شرکت‌های حوزه الکترونیک، مخابرات و فناوری اطلاعات با هدف توسعه بازار بنگاه‌های صنایع الکترونیک است که صندوق در کنار آن، تسهیلات ویژه‌ای برای نمونه‌سازی و تحقیقات کاربردی، اخذ تاییدیه‌های فنی و کیفی داخلی و بین‌المللی، تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع، آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت اختصاص می‌دهد.

به گفته جان احمدی در دو سال گذشته صحا با همکاری سندیکای صنعت مخابرات، به متقاضیان دو دوره گذشته تسهیلات حضور در نمایشگاه ارائه کرد که با استقبال شرکت‌های حوزه مخابرات و اطلاع‌رسانی روبه‌رو شد.

رئیس اداره ارزیابی‌ طرح‌های صحا تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند به وب‌گاه صحا به نشانی www.esfrd.ir بخش تسهیلات ویژه مراجعه کرده و پرسشنامه «شرکت در نمایشگاه» را تکمیل کرده و از طریق سامانه خدمات الکترونیک به صندوق ارسال کنند.

وی با بیان اینکه روند حمایتی صحا در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که تسهیلات مالی اعطایی در سه سال اخیر از 130 درصد مجموع تسهیلات قبلی طی 16 سال فعالیت پیشی گرفته است، افزود: به طوریکه تنها در سال گذشته، از 167 شرکت فعال صنایع الکترونیک کشور ، به میزان نزدیک به هزار میلیارد ریال حمایت صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین در بخش ضمانت‌نامه، صحا موفق به صدور 156 فقره ضمانت‌نامه به ارزش 620 میلیارد ریال شده است که این میزان امکان گرفتن بیش از 4700 میلیارد ریال قرارداد را توسط صنایع الکترونیک کشور میسر کرده است. ضمانت‌نامه‌های صادرشده صحا در سه سال اخیر بیش از 5 برابر ضمانت‌نامه‌های صادرشده 16 سال قبل از آن بوده است.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تله کام ۲۰۱8)، طی روزهای 11 تا 14 مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه صحا نیز در سالن ۱۰-۱۱ واقع شده است.

منبع: روابط عمومی صحا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.