کد مطلب: ۵۱۰۲۰۰

کارهایی که بایستی برای اسباب‌کشی انجام دهید

کارهایی که بایستی برای اسباب‌کشی انجام دهید

اینکه اسباب‌کشی یک پروسۀ ترسناک و استرس‌زاست، چیز عجیبی نیست و همه تا حدودی با این استرس آشنا هستند اما می‌توان با یک برنامه‌ریزی درست و نوشتن یک لیست دقیق، از پس بسیاری از کارها در آرامش برآمد.

اگر برنامه‌ریزی درستی برای اسباب‌کشی نداشته باشید و ناگهان با حجم زیادی از کارها مواجه شوید، ممکن است دستپاچه شوید و نتوانید به درستی از پس کارهایتان برآیید. اینکه اسباب‌کشی یک پروسۀ ترسناک و استرس‌زاست، چیز عجیبی نیست و همه تا حدودی با این استرس آشنا هستند اما می‌توان با یک برنامه‌ریزی درست و نوشتن یک لیست دقیق، از پس بسیاری از کارها در آرامش برآمد.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌توانید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت اتوبار و باربری را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک شرکت باربری در تهران باشید می‌توانید درخواست باربری ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

شب قبل از اسباب‌کشی:

شما نیاز دارید که روز اسباب‌کشی سرحال و پرانرژی باشید پس شب قبل باید به خوبی بخوابید. یک ساعت قبل از اینکه به رختخواب بروید، گوشی و تبلت را کنار بگذارید تا راحت‌تر خوابتان ببرد. ولیکن دقت کنید که گوشی به برق وصل باشد تا شارژ شود. در این یک ساعت، می‌توانید حمام کنید، لباس‌های فردایتان را آماده کنید و کیف وسایل ضروری را چک کنید تا مبادا چیزی از قلم بیفتد.

اگر شب قبل را در آرامش سپری کرده باشید، روز اسباب‌کشی سردرگم و گیج نخواهید بود.

آخرین جمع آوری‌ها:

بعد از اینکه شب را به خوبی خوابیدید، صبح در آرامش از خواب بلند شوید و صبحانه بخورید. بعد از اینکه کارهای روتین صبحگاهی خود را انجام دادید، یک کیف بردارید و این وسایل را در آن قرار دهید:

  • مدارک مربوط به خانه
  • کیف پول
  • گوشی و شارژر
  • لپ‌تاپ/تبلت و شارژر
  • دارو
  • مدارک مهم
  • گواهینامه و پاسپورت

2wsjhn

صبح روز اسباب‌کشی:

بعد از اینکه کیف وسایل ضروری را جمع کردید، موارد زیر را نیز انجام دهید:

  • مطمئن شوید که کلیدها سرجای خود باشند.
  • همۀ تاسیسات را خاموش کنید.
  • مطمئن شوید که کنتور برق، گاز و آب را با دقت بررسی کرده‌اید.
  • به افرادی که وسایلتان را جا به جا می‌کنید، اطلاعات تماس خود را بدهید.
  • اطلاعات تماس مشاور املاک مورد نظر را داشته باشید.

بچه‌ها را چه کنیم؟

از نوجوان‌ها می‌توان برای یک سری از کارهای اسباب‌کشی کمک گرفت زیرا برای ورود به اتاق خواب جدیدشان خیلی هیجان‌زده‌اند از این رو دلشان می‌خواهد که به شما کمک کنند! اما بچه‌های کوچک‌تر کار را برای شما سخت می‌کنند و هم چنین حضور آن‌ها در روز اسباب‌کشی می‌تواند برایشان خطرآفرین باشد. یکی از راه حل‌ها کمک گرفتن از فامیل و دوستان است. حتی می‌توانید از شب قبل بچه‌ها را به آن‌ها بسپارید. این امر باعث می‌شود که روز اسباب کشی آرامش بیشتری داشته باشید.

3edfvb

با شرکت خدماتی مورد نظر صحبت کنید:

اگر برای جابجایی با شرکتی تماس گرفته‌اید، مطمئن شوید که از خواسته‌های شما باخبر هستند. وسایل شکستنی و وسایلی را که برای جابجایی نیاز به دقت دارند، به آن‌ها نشان دهید. هم چنین وسایلی را که نمی‌خواهید با خودتان ببرید و ترتیب بردن وسایل دیگر را برای آن‌ها شرح دهید. سرویس بهداشتی را کارگران نشان دهید و آب را قطع نکنید.

باز کردن جعبه‌ها:

مطمئناً وقتی که وارد خانۀ جدید شدید، بسیار وسوسه‌انگیز است که همۀ جعبه‌ها را باز کنید و وسایل را بیرون بیاورید اما دست نگه دارید! بهتر است اول وسایل ضروری نظیر لباس راحتی، مسواک و وسایل خواب را از جعبه‌ها بیرون بیاورید. اگر انرژی دارید می‌توانید پرده‌های اتاق خواب را نیز آویزان کنید. حالا بهتر است بخوابید و فردا با انرژی و سرحال، وسایل را از بسته‌بندی خارج کنید و در خانه بچینید.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.