کد مطلب: ۲۶۶۰۱۸

آمار فروش سینما

افزایش فروش سینماها با نمایش بازی ایران-مراکش و فیلم‌های کمدی

افزایش فروش سینماها با نمایش بازی ایران-مراکش و فیلم‌های کمدی

هفته آخر خرداد در حالی به پایان رسید که فیلم‌های کمدی‌ همچون هفته‌های اخیر، وضعیت بهتری در جدول فروش هفتگی داشتند.

هفته آخر خرداد در حالی به پایان رسید که فیلم‌های کمدی‌ همچون هفته‌های اخیر، وضعیت بهتری در جدول فروش هفتگی داشتند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، فیلم کمدی «تگزاس» با فروش هفتگی ۶۳۸ میلیون و ۹۴۱ هزار تومان توانست برای هشتمین هفته متوالی در رتبه نخست جدول فروش جای بگیرد و پس از ۹ هفته اکران از مرز ۱۰ میلیارد عبور کند و به مجموع فروش ۱۰ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان برسد. «تگزاس» چهارمین فیلم امسال است که توانسته است به فروشی بیشتر از ۱۰ میلیارد تومان دست پیدا کند.

دیگر فیلم کمدی پرفروش این هفته، «خجالت نکش» با فروش هفتگی ۴۴۹ میلیون و ۵۱ هزار تومان در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی جای گرفت.

این هفته سه فیلم «دلم می‌خواد»، «دشمن زن» و «در وجه حامل» نخستین هفته نمایش خود را پشت سر گذاشتند. از بین این سه فیلم، بیشترین فروش افتتاحیه متعلق به فیلم «دلم می‌خواد» با فروش ۱۷۲ میلیون و ۶۱۱ هزار تومان بوده است، این فیلم در سه روز نخست نمایشش، ۱۷۶۳۹ نفر مخاطب داشته است. «دلم می‌خواد» آخرین ساخته بهمن فرمان‌آرا در هفته اول نمایش خود با مجموع فروش ۳۹۵ میلیون و ۹۹۷ هزار تومان در رتبه سوم جدول فروش هفتگی جای گرفت.

فیلم «دشمن زن» نیز در اولین هفته اکران خود با فروش هفتگی ۳۳۹ میلیون و ۴۶۹ هزار تومان رتبه چهارم جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص داد.

فیلم «در وجه حامل» اکران خود را ناامیدکننده شروع کرد و با فروش هفتگی ۴۵ میلیون و ۳۱۴ هزار تومان در جایگاه نهم جدول فروش قرار گرفت.

فیلم «چهارراه استانبول» با فروش هفتگی ۲۰۳ میلیون و ۱۷۴ هزار تومان و «عصبانی نیستم» با فروش هفتگی ۹۲ میلیون ۶۷ هزار تومان، به ترتیب در رتبه‌های پنجم و ششم جدول فروش هفتگی قرار گرفتند.

مهم‌ترین اتفاق هفته گذشته استقبال بی‌نظیر از نمایش بازی ایران با مراکش در سینماها بود. در مجموع ۲۲۹۷۵ نفر این مسابقه را در سینماها تماشا کردند و به این ترتیب سینماها به مجموع فروش ۴۰۵ میلیون و ۱۷۳ هزار تومان دست یافتند. جالب است بدانید بازی ایران و مراکش در جدول فروش هفتگی بعد از فیلم تگزاس در رتبه دوم قرار دارد و فروشش از فروش هفتگی سایر فیلم‌های در حال اکران بیشتر بوده است.

۱۰ فیلم پرفروش هفته سیزدهم سینمایی سال ۱۳۹۷، ۷۰۰ میلیون تومان نسبت به هفته دوازدهم فروش بیشتری داشتند و در ۷۴۲ سالن در مجموع ۲.۳ میلیارد تومان فروختند.

فروش سینمای ایران ۲۳ ۲۹ خرداد ۹۷

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.