کد مطلب: ۳۰۴۷۸۴

انتقال دانش تولید لاستیک به تولیدکنندگان ایرانی

انتقال دانش تولید لاستیک به تولیدکنندگان ایرانی

رییس اتحادیه لاستیک فرانسه بابیان اینکه در شرایط گذار فعلی در روابط ایران و فرانسه امکان انتقال فناوری فراهم نیست،گفت:در زمینه انتقال دانش وآموزش باتولیدکنندگان لاستیک ایرانی همکاری می‌کنیم.

دنیس ویان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه گفت: در شرایط گذار فعلی در روابط اقتصادی و تجاری ایران و فرانسه صحبت از انتقال فناوری تولید لاستیک به ایران عملیاتی نیست اما در زمینه انتقال دانش فنی، مشاوره و آموزش این همکاری انجام خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: اتحادیه یوسیکا نماینده ۲۰۰ شرکت فرانسه است که در ایران حضور یافته و هدف اصلی آن دفاع از حقوق اجتماعی و گفتگو با اتحادیه‌های کارگری است به نحوی که حفظ سوددهی و بهره وری شرکت‌ها و حقوق‌بگیران آنها در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه تلاش داریم تا همکاری مشترکی را نیز با صنایع لاستیک ایران داشته باشیم.

دنیس ویان تصریح کرد: هم‌اکنون در حوزه انتقال دانش تولید لاستیک مطابق استانداردهای اروپا با ایران همکاری خواهیم کرد.

پرویز اخوان عضو انجمن تولیدکنندگان لاستیک ایران گفت: افزایش کیفیت و توان تولید در کنار ارتقای سطح فناوری‌های به کار گرفته شده در دستور کار قرار دارد و سرآمد عملیاتی و ایجاد حاکمیت در بازار از طریق توزیع متوازن و حفظ همکاری با خودروسازان فرانسوی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: توافق با شرکت ایکاپ برای تامین لاستیک موردنیاز محصولاتی مانند ۲۰۰۸ و ۳۰۱ و همکاری با خودروسازان فرانسوی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته اخوان، هم اکنون صادرات به بلاروس، ترکیه، روسیه، آذربایجان، عراق، سوریه، ارمنستان، قزاقستان، سودان، قرقیزستان، الجزایر، ازبکستان، تاجیکستان، مصر و ترکمنستان انجام می گیرد که البته به دلیل برخی مسائل و مشکلات ارزی، صادرات در حال حاضر متوقف شده است.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.