کد مطلب: ۴۵۵۱۲۲

انواع کلاه و خرید آنها

انواع کلاه و خرید آنها

کلاه را می­‌توان یکی از متنوع‌­ترین پوشیدنی­‌ها دانست. این لباس سر در شکل­‌ها و مدل­‌های مختلف در بازار وجود داشته و به نسبت آب و هوا کاربرد آن فرق می­‌کند. برخی از انواع این محصول بیشتر مناسب آقایان وبرخی دیگر برای خانم­‌ها ایده‌­آل است.

در این مطلب قصد داریم درباره نحوه خرید کلاه و انواع آن صحبت کنیم. کلاه یکی از اقلام پوششی است که زمستان و تابستان در شکل­‌های مختلف در کنار ماست. این وسیله موثر در روزهای سرد سال ما را گرم نگه داشته و از خارج شدن گرمای بدن از سر جلوگیری می­‌کند. از طرفی زمانی که گرمای تابستان غوغایی به پا کرده باز هم این کلاه‌­ها هستند که در شکلی دیگر ظاهر شده و از ما محافظت می­‌کنند. بنابراین به نظر می­‌رسد برای حفظ سلامتی نباید دنیای رنگارنگ این وسیله جذاب را نادیده گرفت.

معرفی انواع کلاه

کلاه را می­‌توان یکی از متنوع‌­ترین پوشیدنی­‌ها دانست. این لباس سر در شکل­‌ها و مدل­‌های مختلف در بازار وجود داشته و به نسبت آب و هوا کاربرد آن فرق می­‌کند. برخی از انواع این محصول بیشتر مناسب آقایان وبرخی دیگر برای خانم­‌ها ایده‌­آل است. اما در این میان بیشتر آنها اسپرت بوده و هر دو گروه می‌­توانند از آن استفاده کنند. با ما همراه شوید تا با هم سفری به دنیای مهیج انواع کلاه داشته باشیم.

کلاه کپ

یکی از انواع کلاه ، کپ می‌­باشد. این زیبای بزرگوار تقریبا معرف حضور همه هستند و کمتر کسی وجود دارد که ادعا کند تا به حال حتی یک بار هم از کپ استفاده نکرده است. این سرپوش با لبه بلندی که دارد نخستین بار برای محافظت پوست صورت در برابر آفتاب ساخته شده است. اما آیا کاربری آن تا کنون نیز همین موضوع است؟ قطعا چنین نیست و همه به وضوح می‌­دانند کلاه کپ وارد دنیای مد و لباس شده و جایگاه خاصی دارد.

در بعضی مواقع کلاه کپ با نوشته‌­ای خاص تبدیل به نماد یک گروه می­‌شود و در موردی دیگر تکمیل کننده تیپ اسپرت افراد خوش­پوش می­‌شود. این پوشش جذاب در زمستان و تابستان مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر مورد پسند جوانان و نوجوانان است. اگر مایل به خرید انواع کلاه کپ هستید و به دنبال مدل‌های متنوع و جذاب می‌­گردید باید حتما به فروشگاه اینترنتی کلاه‌بازی سری بزنید.

987ytg

در این فروشگاه با دنیای رنگی و متنوع کلاه‌­ها مواجه شده و تنوع رنگ و مدل و زیبایی آنچنان مسحور کننده است که قطعا دست خالی باز نخواهید گشت. پس کلاه بازی را به خاطر بسپارید.

بیسبالی، کلاهی برای ورزشکاران و نظامیان

در ادامه معرفی انواع کلاه به بیسبالی می‌­رسیم. این کلاه سابقه‌ای بالغ بر ۱۰۰ سال دارد. البته مدل اولیه آن سایه‌­بانی به پهنای امروز نداشت و اندازه‌­اش قابل تنظیم نبود. اما در مدل‌های جدید سایه‌­بان کلاه بزرگتر و پهن شده تا بهتر و بیشتر از چشم بازیکنان بیسبال در برابر آفتاب محافظت کند. همچنین به لطف یک بند قابل تنظیم در قسمت پشتی، می‌توان اندازه را به تناسب سر تغییر داد.

البته این تصور ایجاد نشود که کلاه بیسبالی فقط برای ورزشکاران این رشته است. ابدا چنین نیست و همه می­‌توانند از این مدل جذاب و خواستنی بهره ببرند. حتی در بسیاری از ارتش‌ها از این مدل کلاه به عنوان تکمیل کننده لباس استفاده می‌­شود. پس می­‌بینید که بیسبالی دوست داشتنی تقریبا همه کاره است. باز هم توصیه می­‌شود برای خرید مدل­‌های به‌روز و زیبا به فروشگاه کلاه‌ بازی مراجعه کنید.

کلاه ماهیگیری

یکی دیگر از انواع کلاه ، ماهیگیری است. شاید شما نیز سلبریتی‌ها و مدل­‌های معروف را در عکس­‌های مختلف دیده­اید. آن هم در حالی که یک کلاه زیبا به سر دارند. کلاهی تقریبا گرد که دور تا دور آن لبه داشته و زیبایی خاصی به چهره می­‌بخشد. ضمن آن که به خوبی از پوست صورت و گردن نیز محافظت می‌کند. این مدل یکی از انواع کلاه‌ ­های رایج بوده و آن را با نام ماهیگیری می‌شناسند.

البته این بدان معنا نیست که فقط در زمان ماهیگیری از آن استفاده کنید. اما در هر صورت این مدل برای زمانی که قصد دارید به پیک‌نیک بروید انتخابی عالی است. با دیدن تصاویر سلبریتی‌ها و انواع کلاه‌های زیبایی که به سر دارند حسرت نخورید. زیرا با مراجعه به کلاه بازی شما نیز می­‌توانید یکی از این مدل­‌ها را تصاحب کنید.

کلاه کلاسیک یکی دیگر از انواع کلاه

همان‌طور که از نامش پیداست ظاهرش شبیه به مدل های کلاسیک کلاه است. یعنی لبه­‌ای برای آفتاب نداشته و کامل سر را پوشش می­‌دهد. انواع کلاه‌ های کلاسیک در رنگ­‌ها و جنس‌­های مختلف در فروشگاه اینترنتی کلاه بازی موجود است. علاقه‌­مندان به خرید کلاه کلاسیک که البته کم هم نیستند بی­شک به دنبال چنین فروشگاهی بوده و هستند.

کلاه بافتنی

نام این کلاه برای همه یادآور روزهای سرد سال و دستان مهربان مادر و مادربزرگ است. دست­‌هایی که رج به رج با عشق این نوع کلاه را برای زمستان آماده می‌­کرد. اما اکنون انواع کلاه بافت با تنوعی باور نکردنی وارد بازار شده و هر کس با هر سن و سالی که دارد می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

دیگر انواع کلاه

به راستی نمی‌توان انواع کلاه را در چند صفحه خلاصه نمود. کلاه در هر کشور دارای شکل و شمایلی است و داستان خاص خود را دارد. هنوز هم در بسیاری مناطق کلاه نشانه احترام بوده و بسیاری از افراد برای رسمیت بخشیدن از آن استفاده می‌کنند. برخی از انواع کلاه همچون فز، سومبرو و برت کشورهایشان را یادآوری می‌­کنند، (مراکش، مکزیک و فرانسه) و برخی دیگر همچون بولر و تاپ هت آدمی را دنیای چارلی چاپلین و شعبده بازی می‌­برند.

در اینکه تنوع در دنیای کلاه حرف اول را می‌­زند هیچ شکی نیست. اما مهم‌­تر آن است که شما می‌­توانید این تنوع زیبا و خواستنی را در فروشگاه اینترنتی کلاه بازی به وضوح ببینید. در این فروشگاه هر نوع کلاه اعم از بافتنی، پشت تور، کپ، بیسبالی، ماهیگیری و … عرضه شده و همگی از کیفیتی استثنایی برخوردار هستند.

جمع‌بندی

معرفی انواع کلاه‌ ­ها اطاله مطلب می­‌خواهد و بی‌شک باعث خستگی خوانندگان می­‌شود. اما در متن فوق سعی بر آن بود برخی از محبوب‌­ترین مدل­‌ها معرفی شوند. همان‌طور که پیداست کلاه در حال حاضر تنها به عنوان پوششی برای سر به کار برده نمی­‌شود. بلکه این محصول برای زیبایی هر چه بیشتر و ایجاد تفاوت در تیپ و ظاهر مورد استفاده قرار می­‌گیرد. برخی از انواع کلاه دلخواه تیپ جوان و برخی دیگر عامه­‌پسند هستند. اما هر چه باشد نمی‌­توان نقش این کوچک زیبا را نادیده گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.