کد مطلب: ۴۸۲۲۷۱

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس پاسخ داد:

بازار فرابورس فردا هم اختلال دارد؟

بازار فرابورس فردا هم اختلال دارد؟

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفت: سامانه معاملات قادر به پیش بینی شرایط و روند بازار سرمایه نیست که اختلال این سامانه را به مثبت بودن یا منفی بودن این بازار گره بزنیم. امیدواریم این مشکل تا فردا برطرف شود؛ اما ممکن است این مشکل فردا هم ادامه داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز سامانه معاملات بازارهای فرابورس دچار اختلال بود و زمان سفارش گیری و انجام معاملات، دیرتر از زمان معمول انجام شد. سوال بسیاری از فعالان بازار سرمایه این است که چرا سامانه معاملات در روزهای منفی بدون مشکل کار می‌کند و در مثبت‌های بازار دچار اختلال می‌شود؟

روح الله دهقان مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس در این خصوص بیان کرد: سامانه معاملات قادر به پیش بینی شرایط و روند بازار سرمایه نیست که اختلال این سامانه را به مثبت بودن یا منفی بودن این بازار گره بزنیم.

وی افزود: اختلال سامانه معاملات فرابورس ارتباطی هم به فشار تقاضا نداشت. سامانه بورس تهران امروز بدون هیچ مشکلی کار خود را انجام داد و سامانه فرابورس، دچار یک مشکل داخلی شد و این مشکل ناشی از یک سری مسائل داخلی بود که باید برطرف شوند. امروز بخشی از این مشکل برطرف شد؛ اما بخشی از مشکل هنوز رفع نشده است. امیدواریم این مشکل تا فردا برطرف شود؛ اما ممکن است این مشکل فردا هم ادامه داشته باشد. قاعدتا اگر اختلال سامانه فرابورس فردا هم ادامه داشته باشد، قبل از شروع بازار اعلام خواهد شد. اما تلاش می‌شود این مشکل همین امروز برطرف گردد.

دهقان تصریح کرد: بعید است که معاملات بازار دوباره به ۲ بخش تقسیم شود.

منبع: بورس نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این مبلغی که از حسابمون امروز کسر شد کی بر میگرده

  • ممل

    امروز بازار پایه باز نشد سه درصد پرید حالا که گروه شیمیایی مثبت شده بود شلرد باز نشد

  • ناشناس

    همش دروغه میخان تقاضا بره روی شاخص تا منفی نشه

  • علی

    واقعا انصاف ندارید آنقدر ضرر یه مشت ارز اولیه و سهم فرابورسی که میخواد یکم جبران کنه جلو سود دهی رو میگیرید اگر رو منفی دید مطمئن هستم دیگه تو بورس پا نگذارم و به هر کی دیدم بگم نرو تو بورس پولت رو خودت بخور نده شکم پرس ت های بورس

  • ناشناس

    روزهایی که توی ضرر بودیم که از ارزش پرتفومون کم میشد ،الان که مقداری سود میده بازم گم میشه و به پرتفمون اضافه نمیشه
    شما هم چنین مشکلی براتون پیش اومده ؟

  • محمد

    هروقت بورس مثبت شد یه بامبولی درآوردن

  • broker.ghanbari

    میدونید بخش درد ناکش چیه؟
    اینه که الان رئیس بورس و معاوناش و کارمنداش و … عین خیالشون نیست مشکل هسته و رفتن خونه دارن استراحت می کنن و به زندگی شون میرسنآخر ماه هم حقوق شون رو از همین کارمزدهای من و شما بر میدارن و با حقوقی های اصلی به ریش ملت می خندناونوقت خیلی از سهامداران خرد، الان استرس فردا رو دارنز که نالیم که از ماست که بر ماست

  • Boorsba

    بورس رو دو مرحله ای کردن که اگه احیانا عزیزان ریختن تو صف فروش بتونن بخرن.که خوشبختانه با این ترفند تونستن اکثر سهام ها رو از صف فروش خارج کنن.
    به زودی همه صف های فروش جمع خواهد شد. نفروشید

  • امید

    قاعدتا نمادهایی که امروز معامله نشده باید فردا دو جلسه معاملاتی داشته باشند تا حقوق سهامدارهاشون ضایع نشود

  • بورسی

    بازار فرابورس تا وقتی که سهام دولتی خوب فروش برود و سود مورد نظر مثلا! کسر بودجه را رفع نماید دچار اختلال هستش! جالبه نه ؟