کد مطلب: ۵۰۵۹۷۱

بازار فولاد قفل شد

بازار فولاد قفل شد

در پی تنش‌هایی که پس از تعیین قیمت فولاد بر اساس ۷۰ درصد سی‌آی‌اس از سوی وزارت صمت صورت گرفت، تولیدکنندگان از اعلام قیمت پرهیز کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پی تنش‌هایی که پس از تعیین قیمت فولاد بر اساس ۷۰ درصد سی‌آی‌اس از سوی وزارت صمت صورت گرفت و مقاومت بورس کالا در اجرای این دستور‌العمل را دربرداشت، معاملات بازار فولاد به شدت کاهش یافت و تولیدکنندگان از اعلام قیمت پرهیز کردند.

654054 scaled

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تیرآهن در طول مدت خیلی کوتاهی قیمتش به دو برابر رسید.الانم که دوبرابر شده بازم داره افزایش پیدا میکنه چرا مسئولین فکری نمیکنن چرا باید یک دولت نتونه ورود کنه .بیشتر مردم ما از نظر مالی ضعیف هستند تا کجا میخواد بره قیمت آهن چه بلایی میخواین به سر این مردم بیچاره بیارین قشر ضعیف خونه ندارن با این گرونی مصالح و آهن دیگه کسی نمیتونه خونه بسازه .مردم قشر سوم روز به روز دارن فقیرتر میشن.مشکلات زیاد شده صاحب نداره این مملکت که بتونه کشورو کنترل کنه…فقط به دزدی کردن خوب زرنگن

    • حسن

      من یک بازنشسته تواناترین ۱۰ شاخ میلگرد ندارم. بچه هام همه بیکار. خدا خودش کمک کنه. فقط خدا

  • ناشناس

    سلام بخدا ما دیشب از بدبختی خوابمون نگرفته ی وام مسکن گرفتیم برا ی خونه 100متری اونم توی شهرستان آلن فقط 60ملیون پول شناژمون میشه من کارگر از کجا بیاریم

  • امیر علی

    قیمت محصولات کاویان هم قفل شده
    مخصوصا ورق سیاه

  • حسن

    با سلام. باقران من یک بازنشسته ۳۰ سال خدمت کردم. ۳۰ سال از روی حقوقم برداشتن حالا پاداش من شده ۱۲۰ میلیون تومان . یعنی پول ۱۰۰ شاخ میلگرد ۲۰ خانه بخدا ندارم. ۳ تا جوان بیکارم و بزرگ دارم چه کنم. شما قضاوت کنید.

  • محمد

    اون چیزی که آشکاره خود دولت قصدی برای پایین اوردن اهن نداره .دقیق مثل قضیه دلار.
    ما چقدر ساده اییم که به امید این دولت بی تدبیر نمایید ایستادیم

  • ناشناس

    دلمون به چی خوش کنیم تو این مملکت همش باید ما فقیر بیچاره ها بدبختی بکشیم.

  • ناشناس

    یک بار دولت کمک مردم کرد این دلالان وحرام خواران دارند سکته میکنند اهن ۱۶ باید شاخهای ۵۰۰ هزار تومان شود تا مردم صاحب خانه شود لعنت به دلالان وحرام خواران این دوسال شما ملیارد پول به جیب زدید انشالله همش بشه خرج سرطان دولت هم باید قیمت اهن وتمام مصالح ساختمانی رو کم کند تا تمام مردم صاحب خانه شوند زنده بادارزانی

  • امیر

    من نمیدونم چرا هیچ کس نیست که به آشفته بازار فولاد وآهن سروسامان بده…اخه مگه میشه یک شاخه لوله گاز معمولی توی هفت ماه از صد تومن برسه به چهارصد تومن…بخدا کار من بخاطر این گرونی وثبات نداشتن قیمت تعطیل شده.بی انصاف ها چقدر اخه پول..یکم به فکر مردم هم باشین. داریم له میشیم زیر گرونیهای لوله.

  • محمد

    سلاطین فولادی سنگ آهن را ارزان میخرند ولی حاظر نیستند که میلگرد را ارزان بفروشند! یا باید جلو صادرات گرفته شود! یا باید قیمتهاآزاد شود و به دنبال آن قیمت محصول تمام شده برای مصرف کننده نهایی گرانتر شود! یا مثلا برای پروانه های ساختمانی و کارخانه های لوازم خانگی و خودرو سوبسید داده شود و سنگ آهن هم به قیمت جهانی فروخته شود به این سلطانهای فولادی و همزمان دادستانها بیایند و درقبال سنگ آهن ارزان و محصولات آهنی گران! آنهارا نقره داغ کنند! و تمام صمتیهارو که با این بازیها جیبهاشونا پراز پول کردندو خودشونا بی گناه جلوه میدهند! من فکر نمیکنم که اراده ای برای حل مشکل وجود داشته باشد! من به عنوان یک شهروند مغمون و مغدور ، نه تنها به وزارت صمت باور ندارم بلکه از همه تصمیماتشون وحشت دارم چون چیزی حل نشد و بدتر هم شد! چه مملکتی است که بعداز بخشنامه به اصطلاح وزیر هنوز کارخانه ها میلگرد را در مرز ۱۴۰۰۰تومان برای هرکیلو پای کارخانه آشکارا میفروشند و کسی اعتراضی ندارد؟! مگر قیمت جهانی چنداست؟! اگر گران است مجوز گران کردن مسکن و خودرو لوازم خانگی و …. بدهید! اگر نیست پس چه ؟! چرا همیشه باید تولید گر ببازد و دلال و سلاطین برنده شود؟! من حاظرم همه چیزم را نقدکنم و جمع کنم فرار کنم برم کشورهای اطراف دیگر خسته شدم! تولید یعنی مرگ ! وقتی این دولت ۸ سال پیش می آمد سرکار دوستی بمن گفت که فلانی اینها از دارو دسته فلان شخص هستند ! فلان کس وقتی رییس جمهور بود ، دلارو طلا هرروز نوسان داشت! حالا دلالها خواهند تازید! من حرفهایش را به شوخی گرفتم وحالا پشیمانم! دوستم راست میگفت! تمامی تولیدگرها کمرشون شکست و دلالها ..‌‌.

  • ناشناس

    خشت اول گر زند معمار کج ، تا ثریا میرود دیوار کج : ودر نهایت هیچ و پوچ