کد مطلب: ۲۸۴۸۴۰

بازگشت سهمیه سوخت ناوگان دیزلی به روند قبلی

بازگشت سهمیه سوخت ناوگان دیزلی به روند قبلی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان برای رفع مشکلات تامین سوخت ناوگان دیزلی، سهمیه این ناوگان به روند قبلی بازگشت.

مهدی خضری با بیان اینکه یکی از مطالبات رانندگان حذف ملاحظات منطقه‌ای عرضه سوخت بود، اظهار کرد: خوشبختانه با تصمیم‌گیری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و بر اساس تصمیم کارگروه راهبری سیستم جامع پیمایش این مشکل حل شد و از این پس توزیع با عنوان جدول سراسری اعمال خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز،خضری ادامه داد: روند اعمال و اجرای کاهش سهمیه پایه ناوگان که از خرداد ماه برای گروه‌های ظرفیتی بالای 30 تن اعمال شده بود نیز متوقف شد و از اول شهریورماه به مقدار تخصیصی قبل باز می‌گردد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان روند رسیدگی به مطالبات رانندگان در حوزه اختیارات این سازمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بخشی از مطالبات رانندگان در حوزه اختیارات سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای ، بخشی در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بخشی در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته‌های رانندگان تخصیص و پرداخت کرایه بر اساس تن برکیلومتربود، اظهار کرد: در پنجمین جلسه کارگروه ارزیابی و برآورد و نرخ تن - کیلومتر حمل‌و‌نقل جاده‌ای کالا، با حضور مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و نماینده کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیون‌داران کشور، روش محاسبه تن کیلومتر نهایی شده و به صورت پایلوت در محور تهران- بندرعباس اجرایی خواهد شد.

خضری گفت: تشدید نظارت بر شرکت‌های حمل بار نیز به عنوان یکی از دغدغه‌های رانندگان در دستور کار تمام کارکنان مربوطه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه قیمت قطعات، تعمیرات و لاستیک در حال حاضر به یکی از مطالبات اصلی این قشر تبدیل شده است، ابراز امیدواری کرد: وزارت صنعت، معدن وتجارت برای حل این مشکلات چاره اندیشی کند.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.