خبر مهم:

کد مطلب: ۲۰۵۶۵۴

پورموسوی:

ترس عامل شکست ما برابر پیکان بود

ترس عامل شکست ما برابر پیکان بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز ترس و دلهره باعث شد برابر پیکان شکست بخوریم.

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این دیدار دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول ترسو بودیم ولی در نیمه دوم آن چه دلمان می‌خواست را به نمایش گذاشتیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: تیم پیکان را آنالیز کرده بودیم. حریف در این دیدار چندان موقعیتی نداشت ولی از دو موقعیتی که به دست آورد بهره برد و به گل رسید.

پورموسوی با بیان این که قراردادش با باشگاه فولاد دو ساله است، عنوان کرد: باشگاه برای سال اول از من خواسته که تیم را سر و سامان دهم و نتایجی در شان این باشگاه به دست آوریم که تاکنون نیز خوب بوده‌ایم و نتایج نسبت به دو، سه سال گذشته بهتر شده است.

وی گفت: در ادامه نیز تلاش می‌کنیم برابر تیم‌های سایپا و استقلال تهران با کسب حداکثر امتیاز این نتیجه را جبران کنیم.

پورموسوی درباره حامد لک نیز خاطرنشان کرد: او دروازه‌بان اول تیم ما است و هر بازیکنی ممکن است در فوتبال یک روز خوب یا یک روز بد داشته باشد. او در حال حاضر دروازه‌بان تیم ملی است و باید از او حمایت کنیم.

وی بیان کرد: امروز ترس و دلهره باعث شکست فولاد برابر پیکان شد. طبیعت فوتبال این است که اگر از موقعیت‌ها استفاده کنید و کمتر اشتباه داشته باشید، می‌توانید نتیجه را به سود خود رقم بزنید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: خواسته بسیاری از هواداران این است که فولاد نتایج خوبی کسب کند و ما نیز امروز خوب بازی کردیم.

وی افزود: همچنین ما نمی‌توانیم چهار نفری را که اعتراض دارند جزو هواداران اصلی فولاد بدانیم و آنها قابل مقایسه با هواداران اصلی نیستند و حسابشان جدا است. هدف ما کسب سهمیه آسیایی نیست ولی تلاش می‌کنیم نتایج خوبی به دست آوریم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.