کد مطلب: ۵۲۲۶۸۲

آخرین تغییر سال ۹۹ در اکوسیستم استارتاپی؛

در آستانه ورود به سال ۱۴۰۰ تخفیفان پوست‌اندازی کرد

در آستانه ورود به سال ۱۴۰۰ تخفیفان پوست‌اندازی کرد

تخفیفان در آستانه سال نو و در راستای ارائه خدمات جدید خود، از سرویس‌هایی که مبتنی بر بازگشت وجه در خریدهای اینترنتی و بازگشت وجه در خریدهای حضوری روزانه هستند، رونمایی می‌کند.

فکر کردن به این‌که امروز عصر چکار کنی که حوصلت سر نره، یا این‌که امشب با دوستانت کجا بری و کدام رستوران را امتحان کنی، یا چطور بلیت کنسرت خواننده مورد علاقه‌ات را بخری، یا اینکه بهترین آرایشگاه محل‌تان کجاست، یا چگونه بهترین مراکز سلامتی و پزشکی اطراف خانه یا محل کارت را پیدا کنی که قیمت آن هم خوب باشد، همیشه دغدغه همه‌ی ما بوده است. تخفیفان از ۱۰ سال پیش که نازنین دانشور بنیان‌گذار آن، اولین پیشنهاد تخفیف‌دار را با دستان خودش در پلتفرم تخفیفان بارگذاری کرد، کنار شما بوده تا بتوانید همه این کارها را هوشمندانه‌تر از همیشه و به راحتی انجام دهید.

از آن روزهایی که برای رستوران رفتن باید یک برگه تخفیفانی را پرینت گرفته و همراه خودمان می‌بردیم، راه زیادی را طی کردیم. حالا همه پیشنهادهای تخفیف‌دار در دسترس شما هستند و فقط کافی‌ست گوشی موبایل را در دست بگیرید و بهترین قیمت‌ها را پیدا کنید تا در یک چشم بهم زدن، به جایی که دوست دارید، بروید! تخفیفان در این راه، همیشه همراه هوشمند شما بوده است.

تخفیفان سال‌هاست که با فراهم کردن امکان تجربه‌های جدید، توانسته تاثیر زیادی در کیفیت تفریح‌های روزمره شما و ارتقای میزان شادی جامعه داشته باشد. ما باور داریم مردم سرزمینمان لایق بهترین‌ها هستند و ما توانسته‌ایم با ارائه راه کارهای خرید هوشمندانه، پیشنهادهای جدیدی از تفریح و سرگرمی مثل رستوران گردی، کافه گردی، رفتن به شهربازی، تفریحات زمستانی مانند اسکی، تله کابین سواری و… را به مردم ایران ارائه دهیم.

ما امکان تفریح و لذت بردن از تجربه‌های نو را برای همه ایرانیان و با بهترین قیمت فراهم کردیم. حالا هر فردی که دنبال یک تجربه جدید و هیجان‌انگیز است و می‌خواهد در مورد آن اطلاعات کسب کند، اولین چیزی که به ذهنش می‌رسد تخفیفان است؛ چون می‌داند در وب سایت و اپلیکیشن تخفیفان، جذاب‌ترین گزینه‌ها با بهترین قیمت‌ها در دسترس اوست.

تخفیفان در این سال‌ها با اضافه کردن بخش‌های جدیدی مانند هتل، تورهای مسافرتی و کد تخفیف، امکان خرید هوشمندانه‌تر و متنوع‌تر را برای مخاطبانش فراهم نموده است. ما همچنین خدمات‌مان را به شرکای تجاری خود گسترش دادیم؛ شرکای تجاری‌ای که تامین کنندگان اصلی بازارگاه (مارکت پلیس) تخفیفان هستند و در کنار تخفیفان به ارائه خدمت به مشتریان پرداختند.

2wedfgb 1

حالا یک سال از روزهایی که کرونا مهمان ناخوانده دنیا شده می‌گذرد. مهمانی که با آمدنش، خرید و تفریح مردم را محدودتر کرد. اما ما در تخفیفان از پا ننشستیم و تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم به وسیله تکنولوژی زندگی مشتریان‌مان را، روزبه‌روز آسان‌تر کنیم و همیشه حتی در روزهای سخت کنار آن‌ها باشیم.

حالا و بعد از حدود یک دهه، تخفیفان با تجربه‌ای حاصل از تمام این سال‌ها و امید بیشتر به آینده از سرویس‌های جدید خود رونمایی می‌کند. سرویس‌هایی که مبتنی بر بازگشت وجه در خریدهای اینترنتی و بازگشت وجه در خریدهای حضوری روزانه هستند. خدمات جدید تخفیفان با تمرکز بر خرید در لحظه و تخفیف در لحظه، با نام پولِ‌تو راه‌اندازی شده‌اند. این خدمات به مخاطبان تخفیفان، این امکان را می‌دهد تا در تمام خریدهایشان بهترین پیشنهادهای خرید رو با نازلترین قیمت ممکن خریداری نمایند.

تخفیفان به دنبال گسترش خدمات خود در سایر بخش‌ها نیز بوده تا بیش از پیش در کنار مشتریان و شرکای تجاری خود باشد. در همین راستا تخفیفان با رونمایی از پرتال جدید برای شرکای تجاری‌اش، به دنبال ارائه خدمات متنوع‌تر و بسیار بهتر از قبل به آنهاست.

حالا در آستانه ۱۰ سالگی و شروع سال جدید، تخفیفان لباس نو بر تن می‌کند و با چهره‌ای جدید و مدرن، کنار مردم ایران ایستاده تا بهتر و پر قدرت‌تر از قبل به آن‌ها خدمات با کیفیت ارائه دهد.

تخفیفان، ایستاده در کنار مردم ایران برای زندگی هوشمندانه‌تر و شادتر…

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعید

    هر دو مورد لوگوی قدیمی خیلی قشنگ تر و بهتر از جدید بود الکی دارن عوض میکنن