کد مطلب: ۶۵۸۰۹۵

زمان ثبت‌نام یارانه‌ها تمدید شد/ متقاضیان تا چه زمان فرصت دارند؟

زمان ثبت‌نام یارانه‌ها تمدید شد/ متقاضیان تا چه زمان فرصت دارند؟

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای از امکان ثبت نام و تمدید مهلت آن برای افراد جدید و جامانده از یارانه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه ای از امکان ثبت نام و تمدید مهلت آن برای افراد جدید و جامانده از یارانه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، ثبت نام برای افراد جدید و جامانده از دریافت یارانه تا ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ تمدید شد.
در این اطلاعیه آمده است، کلیه سرپرستان خانوارهایی که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند و یا متقاضی جدید دریافت یارانه می باشند، می توانند تا ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام نمایند.
همچنین تاکید شده است، در اختیار داشتن شماره همراه بنام سرپرست خانوار،کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به سرپرست خانوارمتقاضی جدید و جامانده از یارانه ضروری است.
سرپرستان مذکور می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری
#کد ملی۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری نمایند.
معترضین به دهک‌بندی اعلام‌شده و یا قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ کماکان باید از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری نمایند.
لازم به توضیح است، در راستای تکلیف مقرر در جزء ۱ بند ص تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، ثبت نام از افراد جدید و جامانده از یارانه در ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای اعداد زوج و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱برای اعداد فرد آخرین رقم سمت راست کد ملی و همچنین روزهای ۳۱ اردیبهشت‌ و یکشنبه ۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ برای کلیه افراد جدید و جامانده انجام شد و با توجه تصمیمات اتخاذ شده و فراهم شدن امکان ثبت نام برای کلیه افراد جدید و جامانده، این مهلت تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام منم مشکل فرزندانم هست زیر ۱۸ خودم سر پرست ولی فرزندانم عضو یارانه خودم نمیکنن باید مشکل ما حل شه چون نه سیم کارت بنامشو میدن که به اسم خودشون ثبت کنن لطفا یه کاری کنید حل شه ما نادیده نگیرید لطفا ۴تا بچه‌ام ثبت نیستن

  • علی

    بنده با کد ملی اعتراص کردم پول به حساب هست مسدود هست می خواهم پول دارو بدم چکار کنم

  • س

    ما درخونه اجاره ای زندگی میکنیم ومغازه ای اجاره ای آیا این انصافه که جزء دهک دهم باشیم؟

  • ادم تنها

    اقا رییسی عزیز ..اون یارانه اول ..که برداشت شد ..با یک روغن خریدن .تموم شد بزرگوار…مردم نون ندارن بخورن ..شما به حقوق خودتون نگاه نکنید..من پدر دوتا بچه ام بیکارم ..همین یارانه هست …لطفا خواهشا ..اجازه بدید ..این یارانه رو برداشت کتیم ..مردم محتاجن

  • یاشل

    قسط دوم خونه رو الان سه ماهه نمیخوان چرا ۴۵ میلیون گرفتن خبری نیست

  • مریم

    من چون ماهی 1 میلیون حقوق بازنشستگی میگیرم و مجموع درامد خانواده حساب شده و یارانه خانوادم قطع شده از طریق پلیس +10 رفتم یارانم و جدا کردم یارانه من برای خانوادم قطع شد ولی برای ثبت نام انفرادی که وارد سایت میشوم میزنه شما دهک 10 هستید یعنی در سامانه هنوز جدا نشدم و نمیتوانید ثبت نام کنید حقوق من فقط 10 روز سابقه بیمه است یعنی 1 میلیون تومان سایتها و پلیس +10 به روز نیست چه کار کنم

  • سلطانی

    سلام به دخترم نه حقوق ش را دادند ونه این کمک معیشتی بهیش ندادن من از شما خواهش می کنم برای کمک کند دخترم کمیته امداد است ولی چند وقت هم هست من از شما خواهشمند کمکم کند چون همیشه به حساب خودش همیشه واریز می شد

  • ناشناس

    سلام به اقای ریسی یارانه منو ندادن چرا چون بی کار هستم مگر ما انسان نستم

  • ناشناس

    کی میخواد جواب بده

  • ناشناس

    چون دختر من کار میکن نباید یارانه بگیرم. این کجای قانون هست