کد مطلب: ۴۹۸۸۷۷

فرماندار دشتیاری سیستان و بلوچستان به تجارت‌نیوز خبر داد:

خریداران نان قسطی صاحب شغل می‌شوند / توزیع آرد رایگان برای بدهکاران نانوایی‌ها

خریداران نان قسطی صاحب شغل می‌شوند / توزیع آرد رایگان برای بدهکاران نانوایی‌ها

خریداران نان قسطی صاحب مشاغل زود بازده می شوند. فرماندار منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان پس از دریافت مستندات تجارت‌نیوز از تشکیل کارگروهی برای توانمندسازی مردم آن منطقه خبر داد.

چندی پیش تجارت‌نیوز گزارشی منتشر کرد از شهروندان برخی مناطق استان‌های جنوبی ایران که بدهکار نانوایی‌ها شده‌اند و بدهی نان را هر ماه با یارانه‌شان تسویه می‌کنند.

در این گزارش نانواها و اهالی منطقه بلوچستان به کم‌آبی و کاهش ذخایر دریا اشاره کرده و گفته بودند که از یک سمت وضعیت نامساعد منابع آب و خاک در این استان و از سمت دیگر نبود زیرساخت‌های صنعتی موجب شده است که اهالی منطقه با فقر شدید دست و پنجه نرم کنند.

عادل عفتی، فرماندار دشتیاری سیستان و بلوچستان پس از تماس با تجارت‌نیوز و دریافت مستندات خبر داد که کارگروهی برای توانمندسازی مردم این منطقه در فرمانداری تشکیل شده و چند طرح و مدل برای ایجاد مشاغل زودبازه و بازاریابی آن، در دست بررسی است که به زودی با همکاری یک NGO اجرایی می‌شود.

عفتی همچنین گفت که برای روستاییان تهیدستی که در جریان این گزارش شناسایی شده‌اند، سهمیه آرد رایگان در نظر گرفته شده و از این پس آنها نان رایگان دریافت می‌کنند.

تجارت‌نیوز پیگیر توزیع نان رایگان و اقدامات این کارگروه است و در صورت نتیجه‌بخش بودن آن، گزارش‌های تکمیلی را در آینده منتشر می‌کند.

گزارش نان قسطی را می‌توانید از این لینک مطالعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا الان مگه فرماندار نمیدید که وضع مردم اونجا چطوره؟کجا تشریف داشت ؟مسئولین بی درد و مرفعه جامعه فقط به فکر خودشون و اقوامشونن.این دروغ داره میگه .تجارت نیوز حتما پیگیری کن ببین واقعا همین کارشو انجام میده فرماندار.ممنون ازتون

    • سهامدار بی پاسخگو

      ممنون که این نظر رو نوشتی دوست عزیز.. واقعا اینا این مشکلات رو نمیبینن؟؟ یعنی واقعا از طریق شبکه های اجتماعی و خبرگزاریها باید متوجه بشن که مردم توان خرید نان ندارند مگه بین مردم نیستن؟؟مگه هیچوقت نانوایی نرفتن؟؟ مگه اکثر مدیران هر بخش و شهرستان و استانها از خود همون مناطق نیستن؟؟
      این همه بی خبری از اوضاع اقتصادی-اجتماعی شهر و روستاهاشون جای تاسف داره. اگر می دیدند و دم نمیزدند و براشون مهم نبوده که دیگه غیر از بی لیاقتی یه جرم و گناه دیگه مرتکب شدن که کمتر از نفاق و دورویی نیست

  • دکتر علی

    برا ابر قدرت خاور میانه زشته مردمش نون قسطی بخرن آفرین آرد بدید ب مردم با عزتش

  • غریبه

    ای کاش مسولان قبل از این ک اتفاقی بیفته برا مردم
    بفکر مردم باشن و مشکلات و دق دق های مردمو زودتر از مردم بدونن واقدام کنن
    وگرنه نوش دارو بعداز مرگ سهراب چ فایده

  • ناشناس

    بخداااا قسم بعد از خوندن اون مطالب لقمه راحت از گلوم پائین نرفت…
    خدا خودش پشتیبان تمام فقرا و نیازمندان جهان باشه…
    خواهشمندم پیگیری کنید

  • ناشناس

    بی زحمت ازاین کارا راهگشاتون انجام ندید،،،به جای این کارا قیمتا رو پاییین بیارید،تاسرمردم منت این کارای یکی دو روزتونو نذارید ،،،،

  • کلک بازها

    همش خالی بندیه و هیج کاری براشون نمیکنن……..

  • ناشناس

    کاری کنید قیمت‌ها پایین بیاد مردم رو به گدایی کشوندید خدا از روی زمین محوتان کند

  • ناشناس

    زندگی همه شکل هم شده…خدا میدونه از دل منی که شش نفر آدم منتظرم هستن یکساله بیکارم کجاها بدهکارم
    خدا از سرشون بگذره گران شده همه چی
    مردم راهی ندارن و بزنن روشون نگیرن رو به خلاف میکنن
    خدا خیرتون بده
    کمک کنین.یک خانواده کمتر زجر بشه تو کشور غنی ایران ..

  • ناشناس

    خجالت بکشید ننگتان باد

  • بهنام طهرانی

    خدا خیر و سلامتی بده به اون عده ای که تلاش کردن صدای این مردم برسه به مسئولان و همچین دم اون مسئولانی گرم که واقعا عمل کردن به این صدای نیاز ??