خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۹۹۸۲

امروز برق کدام نقاط تهران قطع می شود؟ + جدول خاموشی مناطق تهران

امروز برق کدام نقاط تهران قطع می شود؟ + جدول خاموشی مناطق تهران

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد برخی از مشترکان برق پایتخت امروز با خاموشی‌های احتمالی و پراکنده برق، مواجه می‌شوند و جدول قطعی احتمالی برق در مناطق مختلف را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد برخی از مشترکان برق پایتخت امروز با خاموشی‌های احتمالی و پراکنده برق، مواجه می‌شوند و جدول قطعی احتمالی برق در مناطق مختلف را منتشر کرد. جدول خاموشی مناطق تهران را در فایل زیر ملاحظه کنید.

جدول خاموشی مناطق تهران

شب گذشته مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اشاره به افزایش بی‌رویه مصرف گاز در بخش خانگی و محدودیت سوخت‌رسانی به بخش نیروگاهی، گفت: به موجب پایداری شبکه برق و همچنین اطلاع‌رسانی مطلوب به مردم درباره خاموشی‌های احتمالی تصمیم بر آن شد که جداول خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق منتشر و اعلام شود.

وی درباره اینکه خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده برای چه بخش‌هایی از کشور اعلام می‌شود، گفت: شرکت‌های توزیع برای نیمه شمالی کشور و مناطق سردسیر اقدام به تهیه و انتشار جداول خاموشی‌ها می‌کنند اما تلاش می‌شود با مدیریت جمیع شرایط دچار خاموشی نشویم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقا مردم و چی فرض کردین برق نیست دارین بیت کویین استخراج میکنید که نیاز به مصرف زیاد برقر داره بخاطر اینکه تابلو نشه دارین چرخشی برق مناطق و قطع میکنید که معلوم نشه .بیت کویین بهترین راه جلوی پای دولت شده برای رهایی از تحریم .

  • ناشناس

    شما که مجانی گاز صادر میکنین اونوقت الان گاز ندارین؟!

  • alireza

    این بیت کوین رو اگه فاکتور بگیریم، باید چقدر بدبخت باشیم که توی پایتخت ایران قحطی برق داشته باشیم.
    به هیچ نهادی هم نمیتونیم اعتراض کنیم. اصلا اعتراض معنی نداره دیگه.

  • ناشناس

    برق ما رو دوبار امروز قطع کردن صبح قطع کردن الان دم غروب هم قطع کردن این چه مدیریتیه ?