کد مطلب: ۱۳۴۰۶۷

رئیس ایدرو:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده شادابی صنعت کشور است

حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده شادابی صنعت کشور است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در انتخاب رییس جمهور، خلق حماسه انتخاباتی، فضای مساعدی برای ارتقای سطح کسب و کار در حوزه صنعت را ایجاد می‌کند.

«منصور معظمی» امروز (چهارشنبه) اظهار داشت: انتخابات در ایران اسلامی، نشانه‌ای از مشارکت و حضور حداکثری مردم برای تقویت و تحکیم پایه‌های مردم‌سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته این مقام مسوول، علاوه بر امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر مشارکت مردمی و انتخاب نمایندگان خود در بالاترین پست‌های اجرایی نظام و همچنین شوراهای شهری در سراسر کشور، تاکید ورزیده و آن را علامتی پویا و زنده از فهم و بصیرت والای ملت مسلمان ایران می‌دانند.

رییس ایدرو تصریح کرد: بدیهی است حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند با رقم زدن یک حماسه مردمی تازه، علائم مثبت و اطمینان‌بخشی را در مورد بهبود روند صنعت و تعاملات با شرکای خارجی در حوزه کسب و کار و انتقال دانش فنی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی و اجرای مگاپروژه ها، ارسال کند.

معظمی در پایان ضمن اظهار امیدواری نسبت به مشارکت گسترده فعالان حوزه صنعت در سراسر کشور در انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، گفت: این حضور برای تداوم شادابی و نشاط و فعالیت اقتصادی و توسعه صنعتی بسیار تعیین‌کننده است و به فضل خدا، مردم ایران در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه، مانند همیشه، با خلق حماسه‌ای اعجاب‌انگیز و بی‌مانند، جهانیان را شگفت‌زده خواهند کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.