کد مطلب: ۳۲۷۹۶۴

حمایت از صنایع داخلی در دستور کار دولت است

حمایت از صنایع داخلی در دستور کار دولت است

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس حمایت از صنایع داخلی با هدف توسعه اشتغال و تقویت بخش صنعت را در دستور کار قرار داده‌اند.

محمد جواد کولیوند روز یکشنبه در بازدید از شهرک صنعتی اشتهارد افزود: با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی کشور، دولت و مجلس برنامه‌ریزی برای حمایت از صنایع داخلی دارند تا بتوان وضعیت اشتغال را بهبود بخشید.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی اضافه کرد: رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل و توسعه اقتصادی کشور از جمله اهداف و برنامه‌های دولت و مجلس است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهرک صنعتی اشتهارد نیاز است تا همکاری بیشتری از سوی دستگاه‌های ذیربط استان با هدف حل مشکلات واحدهای صنعتی این شهرک صورت گیرد.

محمدامین بزازی پورفرشی افزود: شهرک صنعتی اشتهارد یکی از ظرفیت‌های خوب استان برای توسعه تولید و اشتغال است که با همکاری همه جانبه می‌توان این بخش را تقویت کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: افزایش اعتماد عمومی، زمینه‌های لازم برای فرهنگ سازی و سرعت بخشیدن درتحقق این شعار را فراهم آورده و می‌تواند به رونق تولید استان کمک کند.

بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان مشغول به فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.