کد مطلب: ۴۸۱۵۲۳

خبر خوش وزیر راه و شهرسازی درباره وام ودیعه مسکن

خبر خوش وزیر راه و شهرسازی درباره وام ودیعه مسکن

محمد اسلامی از آغاز مجدد ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، از آغاز مجدد ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه خبر داد.

کسانی که مطلع نشده‌اند یا جا مانده‌اند می‌توانند از فردا (۱۳ مهرماه) با مراجعه به سامانه طرح ملی اقدام مسکن به آدرس WWW.TEM.MRUD.IR برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا پایان ماه جاری اقدام کنند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمدی

    با سلام
    بنده زن سرپرست خانوار هستم و وام ودیعه میکن به نامم دراومد و الان میگن نمیشه به حسابت واریز کنیم چون شروع قراردادت برای سال گذشتست.من از ۹۸/۱۱/۲۵ تا ۹۹/۱۱/۲۵هست و نزدیک دو ماهه پدرم دراومده تا قولنامه کدرهگیری دار وضامن و مدارک جور کنم.اگه نمیخوان وام بدن چرا از اول سیستم قولنامه مدارک منو تایید کرد.الان جایی که نشستم ۳۵ رهن کامل و پایان قراردادم صاحبخونه میگه ۶۰ میلیون رهن کامل یا بشین یا بلند شو.آیا این درسته که من برای یک ماه این مشکل برام پیش بیاد.قرارداد منم از شروع کرونا بوده.شرایط مالی و کاری خیلی سخته آیا درسته که سخت ترش میکنن.قرارداد من تا اسنفد ماه ۹۹ هست.مگه آقای روحانی نگفتن سخت نگیرین به مردم و وام بدید. چرا همش سنگ اندازی میکنن برای یه مبلغ وام ناقابل و درصد بالا.آیا این درسته.کسی نیست رسیدگی کنه؟!.بانک صادرات شعبه ولیعصر شهریار