کد مطلب: ۵۵۶۶۰۲

گزارشی از خودرو اقساطی جدید

فروش جدید خودروهای چینی در ایران / خرید خودرو تقریبا بدون پول نقد!

فروش جدید خودروهای چینی در ایران / خرید خودرو تقریبا بدون پول نقد!

در روزهای افول تقاضا در بازار خودرو، همزمان با پیش‌فروش خودروسازان داخلی، برخی خودروسازان چینی هم فروش اقساط را آغاز کرده‌اند. در طرح جدید آنها تنها ۳۰ درصد قیمت کل از مشتری گرفته می‌شود؛ شاید تقریبا بتوان گفت خرید خودرو بدون پول نقد!

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طرح جدید یکی از خودروسازان چینی در ایران قرار است شش مدل خودروی MVM و سه مدل خودروی تیگو و آریزو فروش اقساطی داشته باشد البته شرایط آن در نوع خود جالب است. زمان تحویل این خودروها بعد از ۳۰ روز کاری قید شده است و تا ۷۰ درصد قیمت خودرو به صورت تسهیلات پرداخت می‌شود.

در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو قید شده که می‌توانید با حداقل پرداخت ۱۴۹ میلیون تومان صاحب خودروی MVM X22 شوید یا با پرداخت ۱۶۹ میلیون تومان مدل X33 همین خودرو را بخرید.

اقساط پرداخت تسهیلات ۱۲ تا ۶۰ ماهه در نظر گرفته شده اما مدیران خودرو میزان سود را اعلام نکرده است. این درحالیست که در طرح پیشین این خودروساز چینی محاسبات قیمت تمام شده خودروهای اقساطی نشان می‌داد سود برخی محصولات به بالای ۳۰ درصد هم می‌رسد.

1 32 2 9

این فروش درحالست که پیش از این فروش لیزینگی در ایران سابقه چندان خوشی در ذهن مشتریان به جای نگذاشته است و تجمع مکرر مالباختگان شرکت‌های لیزینگی بارها حاشیه‌ساز شده است. شرکت‌هایی که خودرو را ظرف موعد مقرر تحویل نداده‌اند و در بهترین حالت پس از استفاده مقطعی از سرمایه مردم آن را به بهانه تامین نشدن خودروی مورد نظر پس داده‌اند.

گرچه کارشناسان صنعت خودرو توصیه می‌کنند که مردم با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی از فهرست شرکت‌های لیزینگی دارای مجوز مطمئن شوند اما با یک جستجوی ساده می‌توان فهمید در مقاطعی برخی همین شرکت‌های دارای مجوز و از جمله مدیران خودرو هم اعتراضات مشتریان را به دنبال داشته‌اند.

به همین دلیل است که کارشناسان توصیه می‌کنند به دلیل گرفتاری‌های فراوان خرید لیزینگی خودرو تا حد ممکن از خرید اقساطی خودرو صرف‌نظر کنید.

آخرین اخبار خودرو را در صفحه خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمت این خودرو چند هستش

  • ناشناس

    بخدا دیشب یه کلیپ یکی برام گذاشت فک کنم تو سوییس بود واحد پولش فرانک بود پورشه ۲۰۰میلیون دوج چلنجر،بنز،شرولت ۱۰۰میلیون البته کار کرده ولی تمیز،هیشکی نگاشون نمیکرد،بعد ما اینجا باید با ۲۰۰تومن یه پارس بخریم،الملک یبغی مع الکفر ولا یبغی مع الظلم،مملکت داری با کفر میمونه ولی با ظلم نه

    • ناشناس

      درود برشرفت

  • ناشناس

    تورو خدا از این ماشین های چینی نخرید…اگه ملت نخرن همین ماشین ها رو با قیمت خیلی پایین التماس میکنن…ما مقصر خودمونیم…

    • ناشناس

      خلایق هرچه لایق

  • ناشناس

    ترس مردم از دام جدید است مثل بورس نخرید منفعت بیشتر از نابودی دارایی مان خواهد بود

  • ناشناس

    با این پول ها ماشین خیلی بهتر میشه خرید نه چینی پژو یه چرخش به همه ی اینا می ارزه

  • ناشناس

    آهای مردم ایران نخرید بخدا قیمتش نصف میشه الان دارن با سود ۸۰ درصد بهمون میفروشن یکبار متحد بشید نتیجه رو ببینید

    • ناصر

      دلت خوشه ها..پول کو ماشین بخریم مردم تو پول نون شب موندن بعدشم چی تو این مملکت پایین اومده که این بار دومش باشه

  • abedi6087@gmail.com

    سلام طی یک سال خودروهای مدیران قیمت هادوبرابرشدن قبلاً دلارحدود۳۵هزارتومان شده بود ولی دلارکه آن پایین ولی خودروهایmvmنیامدپایین بنظرمن اگرازقیمت هاکمی تجدیدنظر بشه فروش شماهم بالامیره سپاس

  • ناشناس

    من اژدم قسط میخوام

  • ناشناس

    خیلی خوب ولی من ازدم قسط. میخوام کمک کنیذ

  • ناشناس

    سلام از دم قسط هم فروش دارین