کد مطلب: ۷۱۳۰۶۶

درآمد ۳ هزار میلیارد تومانی دولت از فروش خودروهای قاچاق

درآمد ۳ هزار میلیارد تومانی دولت از فروش خودروهای قاچاق

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور از واریز ۳ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت با فروش خودرو‌های قاچاق خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور از واریز ۳ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت با فروش خودرو‌های قاچاق خبر داد و اعلام کرد: در ۶ ماه گذشته ۹۶۹ دستگاه خودروی قاچاق تعیین تکلیف و از طریق مزایده فروخته شد.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، صاحب حجتی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، اظهار کرد: در یک سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد تومان اموال در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شد.

وی تعیین تکلیف کالا‌ها را در ۶ ماه امسال ۱۲۸ درصد اعلام کرد و افزود: با ورود دستگاه قضا و بر اساس حکم دادگاه هزار و ۴۰ دستگاه خودروی قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داشت که ۷۱ دستگاه به علت مغایرت اطلاعات خودرو و قیمت نامتعارف از مزایده خارج شد و ۹۶۹ خودرو به ارزش سه هزار میلیارد تومان به فروش رسید که این اقدام بزرگی در چندین سال اخیر بود.

راه‌اندازی سامانه یکپارچه قاچاق کالا در آبان‌ماه

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور از راه‌اندازی سامانه یکپارچه قاچاق کالا در آبان‌ماه خبر داد و گفت: این سامانه باهدف نظارت و حراست از بیت‌المال در ورود کالا‌ها به انبار، ارزش و تعداد کالا‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.