کد مطلب: ۳۵۸۹۱۲

در ۳۰ ثانیه سرور ابری خود را بسازید!

در ۳۰ ثانیه سرور ابری خود را بسازید!

استفاده از سرورهای اینترنتی تنها به سایت‌های خبری یا فروشگاه‌های اینترنتی محدود نمی‏‌شود، بلکه هر کسب‌وکاری که بخواهد فعالیتی در اینترنت داشته باشد نیاز به استفاده از سرور دارد؛ خواه اپلیکیشن موبایل باشد، خواه شرکتی کوچک یا توسعه‌دهنده‌ای که به‌دنبال یادگیری است.

یکی از نیازهای صاحبان وب‌سایت‌ها، در اختیار داشتن سرورهای مجازی یا اختصاصی قدرتمندی است تا بتوانند در هر موقعیتی به درخواست‌های بازدیدکنندگان به‌سرعت پاسخ دهند و زیر فشار و اوج ترافیک کم نیاورند.

به گزارش تجارت‌نیوز، البته استفاده از سرورهای اینترنتی تنها به سایت‌های خبری یا فروشگاه‌های اینترنتی محدود نمی‏‌شود، بلکه هر کسب‌وکاری که بخواهد فعالیتی در اینترنت داشته باشد نیاز به استفاده از سرور دارد؛ خواه اپلیکیشن موبایل باشد، خواه شرکتی کوچک یا توسعه‌دهنده‌ای که به‌دنبال یادگیری است.

امروز به هر کسب‌وکاری نگاه کنید محال است از سرورهای اینترنتی مجازی یا اختصاصی استفاده نکند. اما در دنیای امروز که همه چیز به اینترنت متصل است و روی این بستر کار می‌کند؛ خدمات هاستینگ‌های سنتی دیگر پاسخ‌گوی نیازهای ما نیست. سرورهای ابری آمده‌اند تا امکانات بیشتری در اختیار کاربران بگذارند، امنیت را افزایش دهند، کارها را تسریع بخشند و هزینه‌ها را کم کنند.

در ۳۰ ثانیه سرور ابری خود را بسازید!

امروز برای هر کسب‌وکاری مهم است که وب‎سایت یا سرویس آنلاین‌اش‌ به‌سرعت باز شود و در هیچ نقطه‌ای از جهان قطعی نداشته باشد. به این دلیل که هر یک دقیقه قطعی، می‌تواند ضرر مالی هنگفتی به همراه داشته باشد و از اعتماد مشتریان بکاهد. از طرفی با توجه به اینکه داده‌های بسیار ارزشمندی روی سرورهای اینترنتی ذخیره می‌شود، از دست دادن این داده‌ها جبران‌پذیر نخواهد بود.

کسانی‌که از سرور اختصاصی یا مجازی استفاده می‌کنند با دردسرهایی هم‌چون محدودیت منابع، عملکرد ضعیف و قطعی سرویس، ریسک بالای از دست دادن اطلاعات، محدودیت منابع و کندی سرعت زیر بار ترافیکی مواجه‌اند؛ در نتیجه برای ارایه‌ی خدمات بهتر به مشتریان، ناچارند به خرید سرورهای قدرتمندتر روی بیاورند، بیش‌تر هزینه کنند و منابع سرور را بالا ببرند؛ حتا اگر در طول یک ماه تنها یک روز به چنین منابعی نیاز داشته باشند.

سرورهای ابری آروان ضمن این‌که تمامی مزیت‌های سرورهای اختصاصی معمول را دارند، خیال کسب‌وکارها، توسعه‌دهندگان و صاحبان وب‌سایت‌ها را از در دسترس نبودن، قطع شدن، پاک شدن اطلاعات، سرعت و محدودیت منابع برطرف می‌کنند؛ ضمن این‌که هزینه‌ی نهایی آن بسیار ارزان‌تر تمام می‏‎شود.

اگر شما یک وب‌سایت کوچک شخصی دارید یا یک فروشگاه اینترنتی بزرگ، یا به‌دنبال یادگیری برنامه‌نویسی و تست اپلیکیشن‌‌های تحت وب هستند؛ می‌توانید در کم‌تر از 30 ثانیه سرورهای ابری خود را در آروان ایجاد کنید و هزینه‌ی آن را تنها براساس میزان استفاده بپردازید.

برخلاف شیوه‌ی سنتی، هزینه‌ی سرورهای ابری آروان به‌شکل ساعتی محاسبه می‎شود نه ماهانه. یعنی اگر شما تنها برای چند روز یا حتا چند ساعت، نیاز به سرور ابری داشته باشید؛ به‌سادگی می‌توانید از پنل کاربری خود چند ابرک با مشخصات مورد نیازتان ایجاد کنید و هزینه‌ی آن‌ها را تنها برای همان مدت بپردازید.

زیرساخت ابری آروان، امکانات متعددی را در پنل کاربری در اختیارتان می‌گذارد؛ آن‌طور که امکان انجام هر تغییری برای شما فراهم است. شما ضمن این‌که می‌توانید به سرور ابری خود از راه SSH دسترسی داشته باشید، امکان نصب سیستم‌عامل‌ها و نرم‌افزارهای مختلف را از پنل خواهید داشت. هم‌چنین ایجاد دیوار آتش، اضافه کردن فضای ذخیره‌سازی، راه‌اندازی شبکه و ده‌ها امکان دیگر تنها با خاموش و روشن کردن یک دکمه انجام می‏شود.

با خرید سرورهای ابری آروان می‌توانید در هزینه‌ی پشتیبانی و نگه‌داری از سرور صرفه‌جویی کنید؛ موردی که معمولن هزینه‌ی گزافی را روی دست کسب‌وکارها می‌گذارد. شما با پرداخت هزینه‌ای اندک می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته‌ی آروان بهره‌مند شوید و حل مشکلات را به دست آروان بسپارید.

از طرفی یکپارچگی سرورهای ابری با CDN آروان و خدمات امنیت ابری، افزون‌بر افزایش عملکرد و سرعت بارگذاری سایت شما، سبب می‎شود تا در مقابله با شدیدترین حملات DDoS در امان بمانید و بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهید.

سرورهای ابری آروان در دو دیتاسنتر برتر ایران (مبین‌نت و آسیاتک) واقع شده‌اند که امکان انتخاب هر یک برای شما فراهم است. نخستین هسته‌ی ابرک‌های آروان برای تمامی کاربران رایگان است ضمن این‌که می‌توانید از 10 ترابایت ترافیک رایگان نیز برخوردار شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.