کد مطلب: ۸۶۷

سه سورپرایز بزرگ شورولت در یک نمایشگاه

سه سورپرایز بزرگ شورولت در یک نمایشگاه

نمایشگاه خودرو نیویورک 2014 زمان برگزاری نمایشگاه خودرو نیویورک 2014 نزدیک است و امروز کاشف به عمل آمد که کمپانی شورولت سه سورپرایز بزرگ برای این نمایشگاه دارد. بنا به گفته این خودروساز، شورولت نسخه جدیدی از نسل سوم کوروت، یک خودرو کوچک و مهم و خودرو به روز شده Cruze 2015 را به نمایشگاه

نمایشگاه خودرو نیویورک 2014

زمان برگزاری نمایشگاه خودرو نیویورک 2014 نزدیک است و امروز کاشف به عمل آمد که کمپانی شورولت سه سورپرایز بزرگ برای این نمایشگاه دارد. بنا به گفته این خودروساز، شورولت نسخه جدیدی از نسل سوم کوروت ، یک خودرو کوچک و مهم و خودرو به روز شده Cruze 2015 را به نمایشگاه خواهد آورد. به این ترتیب، کوروت جدید چگونه خواهد بود؟ البته شاید پای یک ZR1 در میان نباشد، ولی گزارش شده احتمال دارد مدل Z06X در نمایشگاه عرضه بشود. البته به احتمال زیاد فقط یک تغییر کوچک - چیزی شبیه تیره کردن شیشه ها که در نمایشگاه خودرو شیکاگو هم عرضه شد - در خودرو ایجاد شده باشد و یا نهایتاً نسخه جدیدی از یک خودرو قدیمی‌تر به نمایشگاه آورده خواهد شد .

چند عکس مخفیانه هم از جلو نسل جدید خودرو Cruze گرفته شده است، هرچند احتمال دارد این عکس ها متعلق به یک مدل کوچکتر ساخت چین باشد. صحبت هایی هم از آمدن شورولت Spark جدید سال 2015 شده است. پس فرصت خوبی است تا نسخه جدید آن را در کنار برادر بزرگترش یعنی Cruze ببینیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.