کد مطلب: ۵۸۳۸۳۰

توقف فروش هایما بعد از یک دقیقه / سود ۱۴۵ میلیونی خریداران

توقف فروش هایما بعد از یک دقیقه / سود ۱۴۵ میلیونی خریداران

طرح فروش فوق‌العاده هایما s7 پلاس روز گذشته شروع شد. اما گزارش‌ها می‌گوید ظرفیت فروش این خودرو بعد از یک دقیقه تکمیل شد. اگرچه ایران خودرو اعلام نکرده بود که ظرفیت خرید هایما چند دستگاه خودرو بوده است. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، طرح فروش فوق‌العاده هایما از روز گذشته شروع شد و قرار بود این طرح بدون قرعه‌کشی انجام شود. یعنی افرادی موفق به خرید این خودرو می‌شدند که می‌توانستند سریع‌تر وارد سایت ایران خودرو شوند و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

شیوه‌ای که پیش از این هم بارها از سوی خودروسازان اجرا شده و مورد انتقاد بسیار زیادی بود. چراکه یا در زمان ثبت‌نام، سایت فروش از دسترس خارج می‌شد یا اینکه بعد از چند دقیقه اعلام می‌شد که ظرفیت فروش تکمیل شده و سایت بسته می‌شد.

انتقادات به این شیوه سبب شد که خودروسازان به جای این شیوه ثبت‌نام، روش قرعه‌کشی را ایجاد کنند. اما حالا به نظر می‌رسد ایران خودرو به شیوه قدیمی فروش خودرو برگشته است.

چون علاوه بر فروش هایما s7 پلاس با این شیوه، اعلام کرده که این روش برای هایما S۵ هم صورت می‌گیرد. بر اساس اعلام ایران خودرو قرار است به زودی طرح فروش فوق‌العاده هایما S۵ هم انجام شود.

کسب سود ۱۴۵ میلیونی در یک دقیقه

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو گفته طرح فروش نقدی هایما S7 پلاس برای هایما S۵ هم صورت می‌گیرد و این خودرو هم بدون قرعه‌کشی عرضه می‌شود. یعنی درفروش فوق‌العاده این طرح هم، کسانی می‌توانند خودرو را بخرند که سریع‌تر وارد سایت ایران خودرو شوند و ثبت‌نام کنند.

اما گزارش‌ها می‌گوید طرح فروش فوق‌العاده هایما S7 پلاس تنها یک دقیقه روی سایت ایران خودرو فعال بوده و بعد از آن اعلام شده ظرفیت ثبت‌نام تکمیل شده است. اگرچه مشخص نیست نهایتا چند نفر توانستند ثبت‌نام کنند.

در طرح فروش نقدی هایما S7 پلاس، این خودرو با قیمت ۶۷۵ میلیون تومان عرضه شد. این در حالی است که قیمت هایما S7 پلاس در بازار تا ۸۲۰ میلیون تومان است. یعنی اختلاف قیمت این خودرو در بازار و کارخانه ۱۴۵ میلیون تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ستم دیده از مفسدان اقتصادی

    سلام لطفا اینطور تبلیغات حرفه ای نکنید که باعث ایجاد گرانی بازار خودرو ۵۰ میلیونی شود، یقین داشته باشید که یک روزی خداوند متعال با شما و خانواده و بچه ها و نسل شما حسابی تسویه و حساب میکنه، ای اهل قلم دیگران بترس از روز موعود و تسویه گناهان

  • ناشناس

    اصلا هیچ‌کجا ثبت نام‌ نمیکردن..یعنی چی اخه مردمو سرکار میزارن

  • ناشناس

    پس چرا کسی پیگیر تحویل خودروهای تکمیل وجه شده به مردم نمیشه. دستگاه‌های نظارتی به خاطر خدا بیدار شوید.

  • اسی

    والله وبالله من نه پارتی دارم نه چیزی دیگه با موبایل ثبت نام کردم ویه مشکی نوشتم ردیف قرارداد هم برام پیامک شد

  • اسی

    والله وبالله من نه پارتی نه آشنا دارم باموبایل یه مشکی نوشتم ردیف قراردادهم برام پیامک شد

  • اسی

    والله وبالله من نه پارتی دارم نه اشنا باموبایل یه مشکی نوشتم ردیف قراردادهم برام پیامک شد

  • اسی

    بخدا قسم من بدون هیچ زدوبندی باموبایل یه مشکی ثبت نام کردم ردیف قراردادهم برام اومد

  • اسی

    من موفق شدم مشکی نوشتم ردیف قراردادهم برام اومد

  • اسی

    من ثبت نام کردم رنگ مشکی پیامکش هم برام اومد

  • ناشناس

    متاسفانه.متاسفانه.متاسفانه.ایران خودرو وقتی بشه نون آور دولت بهتر از این نمیشه.باید از دست این دولت سربه بیابان زد.