کد مطلب: ۵۷۲۱۸۱

فروش اقساطی خودرو برای خانواده‌های ایرانی

فروش اقساطی خودرو برای خانواده‌های ایرانی

گرانی‌ها توان مالی خانواده‌های ایرانی را نیز کاهش داده و خرید خودرو به صورت نقدی برای ایشان بسیار سخت شده است، در این میان شرکت‌های متعددی با هدف کمک به معیشت خانواده‌ها اقدام به فروش اقساطی خودرو کرده‌اند.

فروش اقساطی خودرو در عصر حاضر برای فروشندگان چه سودی دارد؟ با افزایش تحریم‌ها بر علیه ایران شرکت‌های خودروسازی هم مانند دیگر شرکت‌ها و اصناف دچار مشکلاتی شده و به ناچار قیمت تولیدات داخلی نیز افزایش چشمگیری داشته است. طبیعتاً گرانی‌ها توان مالی خانواده‌های ایرانی را نیز کاهش داده و خرید خودرو به صورت نقدی برای ایشان بسیار سخت شده است، در این میان شرکت‌های متعددی با هدف کمک به معیشت خانواده‌ها اقدام به فروش اقساطی خودرو کرده‌اند.

مسلماً زمانی که افراد شرایط خرید اقساطی خودرو در شرکت‌های مختلف را بررسی می‌کنند، در ذهنشان این سؤال نقش می‌بندد که چرا شرکت‌ها اقدام به فروش اقساطی نموده‌اند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت: قاعدتاً شرکت‌هایی که در زمینه فروش به صورت اقساطی فعالیت می‌کنند، از این معامله سود خواهند برد؛ چرا که در این طرح‌های ویژه اگر چه تمام پول یکجا دریافت نمی‌شود، اما میزان فروش بالا خواهد بود. به بیان دیگر فروش اقساطی انواع خودرو داخلی و خارجی یک معامله دو سر برد است، با این راهکار هم خانواده‌های با توان مالی پایین صاحب خودروی صفر می‌شوند و هم شرکت‌ها فروش بالاتری را تجربه خواهند کرد. حال اگر برای خرید اقساطی خودرو به دنبال یک شرکت مطمئن هستید، این مطلب را از دست ندهید!

طرح فروش اقساطی خودرو برای رفع تمام نگرانی‌ها

بدیهی است که گرانی بیش از حد خودرو خانواده‌های زیادی را از خرید یک ماشین صفر نا امید کرد، این نا امیدی و به هم ریختن برنامه‌های شخصی و خانوادگی می‌تواند آثار بسیار بدی در خانواده ایجاد کند. داشتن حداقل یک خودرو برای خانواده‌های ایرانی از ضروریات جامعه محسوب می‌شود، کما این که خرید خودروهای دست دوم به خاطر سن بالا و مشکلاتی که دارند خیلی مقرون به صرفه به نظر نمی‌رسد. به همین جهت طرح فروش اقساطی خودرو می‌تواند تمام ناراحتی‌ها و نگرانی‌ها را از بین ببرد، چرا که افراد می‌توانند با پرداخت تدریجی کل مبلغ صاحب یک خودروی صفر شوند. در واقع این روش یک راهکار هوشمندانه از سوی شرکت‌های فعال در این زمینه است که بهترین کمک را به خانواده‌های ایرانی می‌کند. اصولاً در خریدهای قسطی میزان فشار مالی روی خانواده‌ها بسیار کمتر بوده و می‌توانند با دغدغه‌های کمتری خودروی مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنند.

خودروی داخلی یا خارجی؟ انتخاب بهتر کدام است؟

برخی از افراد تصور می‌کنند برای خرید اقساطی خودرو فقط امکان انتخاب یکی از تولیدات داخلی کشور را دارند، در حالی این انحصار به هیچ وجه درست نیست. اگر شرکتی که برای خرید خودرو به شکل اقساطی انتخاب می‌کنید، کامل و مطمئن باشد هیچ ممنوعیتی برای خرید خودروهای خارجی وجود ندارد. البته ناگفته نماند که شرکت‌های تولید کننده خودرو مثل سایپا یا ایران خودرو هم سالیانه اقدام به فروش خودروها به قیمت کارخانه می‌کنند، اما برای خانواده‌ها در این نوع خرید دو مشکل بزرگ وجود دارد!

اولاً برای خرید خودرو صفر از سایپا یا ایران خودرو می‌بایست به صورت ثبت نامی منتظر قرعه کشی باشند، ثانیاً لیست ثبت نام به سرعت پر شده و افراد زیادی از این مرحله باز می‌مانند. صرف نظر از این دو نکته برای خرید خودرو به قیمت کارخانه که این‌روزها بسیار بالا است، خریداران می‌بایست طی دو مرحله کل مبلغ را پرداخت نمایند. بنابراین این تنها طرح فروش اقساطی خودرو شرکت‌های واسطه است که به خانواده‌ها کمک می‌کند صاحب یک خودروی صفر ایرانی یا خارجی شوند.

خرید اقساطی ایران‌خودرو، یک پیشنهاد ویژه

IMG 20210816 094716

از آنجا که ثبت نام در قرعه کشی خرید خودروی صفر شرکت ایران خودرو از نظر شرایط و قیمت بسیار سخت است، خرید اقساطی ایران خودرو از طریق شرکت‌های واسطه که هیچ دردسر و سختی ندارد یک امکان ویژه محسوب می‌شود. ایران خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی و پیشرو در زمینه‌ی تولید خودرو، محصولاتی با کیفیت بالا و بسیار پیشرفته تولید می‌کند که آرزوی بسیاری از افراد در اختیار داشتن یکی از تولیدات ایران خودرو است. خودورهایی نظیر پژو پارس LX خودرویی بسیار عالی محسوب می‌شوند که خرید آن به روش قسطی امکان‌پذیر بوده و این خبر خوشحال کننده‌ای برای خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. پس برای خرید اقساطی ایران خودرو می‌بایست شرکت‌های مطمئن واسطه‌گر را پیدا کنید که شرایط فروششان با توان مالی و موقعیت شما هماهنگی داشته باشد.

کدام شرکت‌ها برای خرید اقساطی انواع خودرو بهتر هستند؟

امروزه تعداد شرکت‌هایی که در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت می‌کنند، بسیار زیاد است. بنابراین برای تشخیص شرکت برتر و بهتر می‌بایست به چند نکته‌ی مهم توجه شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت‌هایی که در این زمنیه فعالیت می‌کنند، می‌بایست مجوز رسمی از اصناف و پروانه کسب قانونی داشته باشند تا بتوان با اطمینان خاطر برای خرید اقدام کرد.

شرایط فروش این شرکت‌ها می‌بایست کاملاً قانونی و اصولی باشد که خریدار از عهده آن بر بیاید، به بیان ساده‌تر می‌بایست مطابق با شرایط مشتریان باشد.

عموماً مجموعه‌هایی که برای فروش اقساطی خودرو سودهای کلان و غیرقانونی قرار نمی‌دهند، قانونی هستند و می‌توان با خیالی آسوده برای خرید از آن‌ها اقدام کنید.

افزون بر این رضایت افرادی که از شرکت‌های مدنظر خرید داشته‌اند هم موضوع مهمی است که می‌تواند اطمینان خاطر افراد را زیاد کند. اصولاً رضایت مشتریان نشان دهنده عملکرد صحیح و قانونی شرکت‌های فروشنده خودروهای خارجی و ایرانی می‌باشد. با وجود ویژگی‌های فوق پیدا کردن یک مجموعه‌ی مطمئن برای خرید اقساطی خودرو بسیار آسان خواهد بود. البته ناگفته نماند که مجموعه‌های فعال در این زمینه در یک فضای رقابتی تلاش می‌کنند تا شرایط ویژه و شگفت‌انگیزی را برای مشتریان قرار دهند. بنابراین بدیهی است که یک شرکت خوب شرایط را بر اساس توان و خواست مشتریان تنظیم می‌کند.

مراقب کلاهبرداری‌ها باشید!

خرید اقساطی خودرو صفر در روزگار کنونی به حدی رویایی و ویژه محسوب می‌شود که بسیاری از افراد بدون توجه به اسم و رسم و قوانین شرکت تنها اقدام به خرید می‌کنند. در حالی که شدت کلاه‌برداری‌ها در این زمنیه بسیار زیاد است، بنابراین برای خرید خودروی رویایی خود می‌بایست تمامی زوایای معامله و شرایط شرکت را بررسی کنید. عموماً هر شرکتی شرایط خاص خود را دارد و اگر هیچ ایرادی در روند خرید و فروش آن وجود نداشته باشد، می‌بایست شرایط خرید تماماً به نفع خریدار باشد تا بتواند با خیالی آسوده از خودروی خریداری شده خود استفاده نماید.

معتبرترین شرکت خرید اقساطی خودرو را بشناسید!

همان طور که گفته شد، امروزه شرکت‌های مختلفی در زمینه خرید و فروش اقساطی خودرو فعالیت می‌کنند، اما همه‌ی شرکت‌ها قابل اطمینان نیستند. یکی از برترین مجموعه‌ها که کاملاً مورد اطمینان بوده و به صورت قانونی فعالیت می‌کند، آرشا خودرو است که با مجوز و پروانه های قانونی به فعالیت می‌پردازد. آرشا خودرو به عنوان یک مرکز فروش اقساطی خودرو و همچنین فروش نقدی انواع خودرو ایرانی یا خارجی زبانزد خاص عام می‌باشد. در این مجموعه پرسنل مجرب و حرفه‌ای مشغول به کار هستند تا به صورت حضوری یا آنلاین به مشتریان و متقاضیان خدمات رسانی کنند.

آرشا خودرو در مدت زمان فعالیت خود عملکرد بجا و شایسته‌ای داشته و به همین جهت طرفداران خاص خود را دارد، زیرا عملکرد صادقانه این مجموعه را به اوج و برتری بالایی رسانده است. خدمات رسانی به مردم اولین و مهم‌ترین هدف مجموعه آرشا خودرو است که موجب جذب مشتریان زیادی می‌شود. این مجموعه با پایبندی به حقوق و نظام صنفی کشور توانسته است به بالاترین رده برسد و بهترین شرکت برای خرید اقساطی خودرو محسوب می‌شود.

شرایط فروش اقساطی آرشا خودرو چیست؟

طبیعی است که شرکت آرشا خودرو نیز مانند سایر شرکت‌های فعال در این زمینه دارای شرایط، قوانین و ضوابط خاصی باشد. این قوانین و مقرارت است که موجب نظم در خرید و جلب رصایت متقاضیان می‌شود. برای خرید خودرو به روش اقساطی از آرشا خودرو شرایط مطلوبی وجود دارد که موجب خرشندی مشتریان خواهد بود. این شرایط به شرح زیر می‌باشند:

تنظیم اقساط: مجموعه‌ی آرشا خودرو به جهت کمک به هم‌وطنان شرایط اقساط را بسیار منصفانه تنظیم کرده است، تا افراد بتوانند با خیالی آسوده از این طرح استفاده کنند. در قوانین این شرکت برای خرید به صورت اقساطی بسته به مدارک مشتری نیازی به ارائه ضامن نیست، شرایط اقساط بسته به توان مالی افراد تنظیم می‌شود و از ۴ ماه تا ۳۶ ماه برای تنظیم اقساط زمان باقی است. همچنین میزان پیش پرداخت بسته به مدارک شغلی و مدارک سکونتی مشتری و خواست مشتری تعیین می‌شود، تا افراد بدون فشار مالی بتوانند برای خرید اقساطی خودرو اقدام نمایند.

تنظیم سند: از دیگر شرایط خرید از آرشا خودرو که در واقع مزیتی بزرگ برای این مجموعه محسوب می‌شود، تنظیم سند به نام مشتری است. در این روش خریدار پس از پرداخت وجه اولیه و تحویل خودرو و پس از طی مراحل اداری در مدت زمان کوتاهی سندی به نام خود در اختیار خواهند داشت، تنها یک قرارداد رسمی برای پرداخت اقساط تنظیم می‌شود. بنابراین خریدار می‌تواند به راحتی به مجموعه‌ی آرشا اطمینان کنند.

تحویل آنی خودرو: تحویل خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن سر لوحه‌ی کار مجموعه‌ی آرشا خودرو می‌باشد، که تاکنون به آن پایبند بوده است. تحویل خودرو به صورت آنی در تهران موجب رضایت مشتریان خواهد بود، از طرفی مشتریان می‌توانند پرداخت وجه را پس از دریافت خودرو انجام دهند.

با وجود شرایط فوق بدیهی است که آرشا خودرو بهترین شرایط را برای خرید مشتریان فراهم نمود تا بتوانند به راحتی خرید نمایند. طرح فروش اقساطی خودرو در شرکت آرشا خودرو بهترین شرایط را دارد و خودروهای متنوعی از شرکت‌های سایپا، ایران خودرو و حتی خودروهای خارجی را برای خرید قسطی قرار داده‌اند. بدون شک موارد فوق برای تمامی خانواده‌های ایرانی مطلوب بوده و موجب خرسندی ایشان می‌شود. با بررسی شرایط آرشا خودرو با دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه این نتیجه حاصل می‌شود که آرشا بهترین مرجع برای خرید محسوب می‌شود.

IMG 20210816 094747

راه‌های ارتباط با آرشا خودرو

برای دسترسی به مجموعه‌ی آرشا خودرو که در تهران و فلکه دوم صادقیه واقع شده است، هیچ سختی در کار نیست. با ورود به وبسایت تخصصی آرشا خودرو به راحتی می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. همچنین با مطالعه‌ی مطالب بارگذاری شده در سایت می‌توانید اطلاعات خود را برای خرید از این مجموعه بالا ببرید. البته این مجموعه در نرم افزار اینستاگرام نیز دارای صفحه می‌باشد که می‌توانید برای آشنایی بیشتر با آرشا خودرو عضو آن شوید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره تلفنی هم می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۴۴۰۶۷۵۹۴ و ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۹۸ تماس حاصل نمائید. فروش اقساطی خودرو در این شرکت به راحتی صورت می‌پذیرد.

سخن پایانی با شما

طرح فروش اقساطی خودرو در شرکت آرشا یک امکان استثنائی و ویژه است که می‌تواند با بهترین شرایط ممکن شما را به رفاه بیشتری برساند. مسلماً شما با در اختیار داشتن خودرو می‌توانید بهتر به امورات زندگی و خانواده رسیدگی کنید، به سفر بروید و… بنابراین در اختیار داشتن خودرو می‌تواند به شما کمک کند تا زندگی بهتری را تجربه کنید. پس برای داشتن رفه بیشتر از مجموعه‌ی آرشا خودرو کمک بخواهید با فراهم کردن خرید اقساطی خودرو به فکر رفاه حال عموم هم‌وطنان است. مشتریانی که از آرشا یک خودرو خریداری کرده‌اند، از نحوه‌ی خرید و تحویل خودرو رضایت کامل داشته و این مجموعه را به دیگران نیز معرفی می‌کنند.

شما می‌توانید برای در اختیار داشتن خودروهایی همچون راتو، پژو پارس، پژو ۲۰۷، سمند، چانگان، کوئیک، پژو ۲۰۶ و… از طریق شرکت آرشا خودرو اقدام کنید. برای اقدام به خرید نیازی نیست حتما به محل شرکت مراجعه نمائید، تنها کافی است با شماره کارشناسان تماس حاصل کنید تا شما را برای شروع خرید راهنمایی کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سایتش که در دسترس نیست،احتمالا از شرکتاست که تا ۶ ماه دیگه شرکته بعدش باید بری جلو دوربین شبکه خبر بگی پولمو خوردن

  • ناشناس

    پول جلو پارس تیوفیای میشه ۱۳۰ میلیون داد وچک شهرستان قبول میشه مدارک شغلی شهرستان است

  • ناشناس

    میشه خرید پارس تییو فاطی ۱۳۰ جلو داد چک شهرستان مشکلی نداره مدارک شغلی شهرستان هست

  • علی خاکسار

    سلام یه سوال داشتم به پارس موتور ویلایی ۱۳۰ یا۱۴۰ جلو داد وچک شهرستان قبول میشه مدارک شغلی سهرستان

  • ناشناس

    والا من تو مسکن اینقدر سرم کلاه رفته که خودرو جای خودش رو دادره وقتی میری دادگاه میگی کلاهبرداری کردن .قشنگ تو چشمت نیگاه میکنن میگن می خو استی نخرید و کلی ازت پول میگیرن تو دادگاه به کارت رسیدگی کنند ولی چندین سال باید بری و بیای تازه میگن کلاه برداری نیست حقوقی باید کارهاتو پیش ببری تو این شرایط به نظر من اگر پول ندارید هرگز چیزی از این کلاهبر دارها نخرید. شده دست دوم بخرید ولی از اینا خرید نکنید که همون چند تومنی هم که داشتید و با زحمت به دست اوردید رو دست این کلاهبردارها چه مسکن چه خودرو ندهید چرا که اگر پول دار بودید میرفتید نقدی می خریدیدو اینها نقششون دقیقا رو افراد متوسط جامعه هست چونکه اینا پول دارن ولی کمه ولی ارزوهای بزرگ دارن .پس گول این ها رو نخورید. نخرید نخرید نخرید.فراموش نکنید اینجا ایرانه شرایطش حتی از افغانستان بی قانون هم بدتره

  • ناشناس

    هریک واحد دندان ۲/۷۰۰ قیمت دارد؟

  • مج مج

    پارس ال ایکس خودروی بسیار عالی به شمار میاد؟
    پس محصولات کیا و هیوندای و تویوتا و رنو و غیره چی به حساب میان؟

  • فاطمه

    بیش ازنیمی ازمردم پول نان ندارند که بخواهند خودرو بخرند بقیه هم که آنقدر خودرو دارند که جای پارک ندارند اگر می خواستید کارخاصی کرده باشید می گفتید قرعه کشی بین آنهایی که در یک خانواده هیچ کدام از آنها 30 سال که خودرو نداشته اند چرا ازاین معجزه هانمی کنید

  • ناشناس

    هیچ اعتمادی نیست ، همون ایران خودرو و سایپا زیرش ماندن نتوانسته اند خودروهای خریداری شده مردم رو تحویل بدن چه برسه به این شرکت های که هیچ جایگاهی ندارن و هر روز از سایت های مختلف سر در می آورن عین قارچ سبز می شوند که خون ملت رو توی شیشه کردن ، در حال حاضر با چه حقوق و مزایایی می شود خودرو خرید با سودبانکی بالا، بجز افراد خاص
    امیدواریم با دولت مردمی جدید شاهد یک اتفاق خوب باشیم که ملت از دست ی سری ناملایمات نجات پیدا کنند.
    و سلام

  • فرشاد

    سلام باعرض سلام وخسته نباشید به دستندکاران وعزیزانی که بااین خبرخوشحال کننده ماروخوشحال کردن خداوند توفیق دهد انشالله اینجانب هرجورفکرمیکردم حساب وکتاب میکردم میموندم که چطور صاحب خودرو بشم،انشالله به یاری خدا وکمک یاری شمازحمتکشان ایران خودرو وسایپا قبل ازاینکه صاحب قبربشم صاحب اتومبیل موردعلاقه ام بشم ممنون ممنون ازشما بزرگان فرشاداهنجان کارمندباسابقه 25سال کار